REPUBLIC GROUP

ARANYPENGÉT ÉS GOLDEN HAMMERT NYERT A SOULDROPS

Az idei év egyik abszolút siker-projektje a Souldrops mosószer és öblítőmárka. Hogy mindezt nem csak az elfogultság mondatja velünk, azt két fontos díj is igazolja, a Souldrops ugyanis egy hazai, és egy nemzetközi versenyen is első helyezést ért el design kategóriában. Az Aranypenge győzelem már csak azért is sokat jelent számunkra, mert az ezüst, és bronz szobrok mellé, most az arany is odakerülhetett. A Golden Hammer első díja pedig azt mutatja, hogy a Souldrops a nemzetközi mezőnyben is megállja a helyét. Utóbbiról itt olvashattok részletesebben.

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

A Feliratkozás gombra kattintva elfogadom az Adatvédelmi szabályzatot.

Feliratkozás