REPUBLIC GROUP
823C3138

ÁTADTÁK A KREATÍV TEHETSÉGKUTATÓ DÍJAIT

Az első Creative Openről a Forbes Magyarország is beszámolt, aminek rövidített változatát itt olvashatjátok, a részletes összefoglalóért pedig kattintsatok ide! A Republic Group, kreatív ügynökség két vezetője, Fabricius Gábor és Márton Szabolcs indította útjára a Creative Opent, ami egy kreatív tehetségkutató azoknak a fiataloknak, akik a kreatíviparban akarnak elhelyezkedni, de nem tudják, hogyan tegyék meg az első lépést és/vagy szükségük van szakmai visszajelzésekre, hogy milyen irányba érdemes elindulniuk. A kezdeményezéshez az Umbrella Budapest – New York is csatlakozott később (így lett a zsűri tagja Jedlicska Márton is). A versenybe aztán sokan mások is beszálltak, így a Budapest Zeitgeist és a BrandFestival is. Különdíjat ajánlott fel a Forbes is, így a zsűri tagja volt Bánlaki Stella (és a Kreatív oldaláról korábbi munkatársunk, aki ma már főszerkeszti a magazint, Pál Zsombor is).   A versenyzőket csoportokra osztották, és az egyes melléjük rendelt zsűritagnak mutathatták be az ötletüket. Voltak, akik egyesével hallgatták meg a jelentkezőket, voltak, akik afféle workshop szerűen, csoportban dolgoztak, beszélgettek, ötleteltek, meghallgatták egymást. Ezt követően arra is volt lehetőség, hogy a versenyzők más zsűritagoknak is prezentálhassanak, az ő véleményüket is kikéhessék. A döntőbe hatan jutottak (Komporday Dóra- BeSteam, Puskás Marcell – Blurred Lines, Vékony Dorottya – Humanotéka projekt, Sarlós Dávid – Vialog applikáció, Pancsa Emese – TEMPO projekt, és Horváth Anna).  

hírlevél