REPUBLIC GROUP
Forrás: mmonline.hu

Az Allee a Republic Groupot választotta

A nyár folyamán többen is harcba szálltak az Allee bevásárlóközpont kreatív ügynökségéért folyó tenderén, illetve a januárban indult kampány kivitelezéséért. Mintegy két hónapon át tartó, négykörös tender végén a Republic Group kreatív pályázata került ki győztesen.

A 21 éves ügynökség egy igazán nívós együttműködéssel indítja a 2019-es évet is. Budapest egyik meghatározó központja, az Allee újrapozicionálás céljából pályázatot hirdetett a hazai ügynökségek körében.

Az integrált kampány során online és offline megjelenések, új rendezvények és együttműködések is a kommunikációs stratégiai célokat fogják támogatni. A bevásárlóközpont látogatói 2019 folyamán új márkaüzenettel, jelentős, a komplexumot is érintő változásokkal találkozhatnak, melyhez egy eddigitől eltérő, új irányvonalat kellett meghatározni.

„A fogyasztói szokások és elvárások változása miatt egyre fontosabbá válik, hogy egy bevásárlóközpont élmény szinten is ki tudja szolgálni a vásárlókat. Olyan megoldásokat kerestünk, melyek kivételes helyként pozicionálják az Allee-t, ami többet nyújt, mint egy bevásárlóközpont és központi helyet foglal el nem csak a kerület, de a vásárlók életében is.” – Berzevici Rita marketing vezető, Allee.

A tender harmadik, s egyben utolsó körében a jelentkezők közül került ki győztesen a Republic Group az #alleem kampányával. Az „alleem” kifejezés utal Újbuda erős összetartására, az ott élők és a bevásárlóközpont viszonyára, akik számára az Allee nem csupán egy pláza, hanem az ő saját helyük, otthonuk meghosszabbítása. A kutatásokból is kirajzolódott, hogy egy kimondottan lojális vásárlókörről van szó az Allee esetében. A kampány vizuális elemei az ő szemszögükből mutatják meg a sokszínű kínálatot, egy-egy vásárlói karaktert megidézve a rájuk jellemző színekkel.

„A koncepció lényege, hogy erősítsük a személyes kapcsolódást a vásárlók és a bevásárlóközpont között, és érzelmi kötődést építsünk ki a környezet és a vásárlók között, így hozva közelebb az Allee-t a célcsoportnak tekintett 28-40-es korosztályhoz.” – Márton Szabolcs kreatívigazgató, Republic Group.

Az ügyféligényeket már 100 fővel kiszolgáló ügynökség feladata lett az Allee komplett arculatának, a márka pozíciójának, valamint a fogyasztói elköteleződésnek magasabb szintre emelése.


Forrás: mmonline.hu

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás