REPUBLIC GROUP
UNIQA_Komfortzona_KeyVisual

Az élet a kereteken túl kezdődik!

Az UNIQA és a Republic Group közös kampánya kilépett a komfortzónából

„Az élet a kereteken túl kezdődik” szlogen hívta életre az UNIQA 2017-2018-as kampányát, melynek stratégiai tervezését és teljes körű projektmenedzsmentjét a Republic Group látja el. A Komfortzóna kampány 2017 októberében indult, mikor népszerű vloggerek és hírességek csatlakozva a projekt filozófiájához saját határaikat is feszegették. Az éves koncepció pedig nemcsak a sztárokat ösztönzi félelmeik legyőzésére, hanem mindenkit arra bíztat, hogy merészkedjen ki a megszokott határai mögül és élvezzék a korlátok nélküli szabadságot.

A Republic Group büszke arra, hogy immár 2017-től lead ügynökségként dolgozik együtt az UNIQA-val. A független reklámügynökség és a biztosító vállalat között évek óta tartó bizalom és a közösen elért eredmények 2017 második felétől pedig egy újabb kreatív és valamennyi célcsoportot megszólító projektmegbízáshoz vezettek.

A 2017 októberétől 2018 szeptember közepéig tartó időszakban a Republic Group és az UNIQA egy nagy volumenű országos kampányt koordinál. A Komfortzóna egy látványos és elgondolkodtató elvek mentén felépített projekt, mely valamennyi célcsoportot megszólítja, hiszen a koncepció kidolgozásában szerepet játszott az, hogy olyan életből kiragadott tevékenységet, vagy szituációt mutassanak be a fogyasztók számára, melyben mindenki egy kicsit magára ismerhet. Az egyik legnagyobb biztosító csoport, az UNIQA „Higgy magadban” szlogenjéhez szervezesen kapcsolódik a fő üzenet és filozófia, hiszen mindenkit arra ösztönöz, hogy lépjen túl a megszokott keretein. A cél eléréséhez pedig 11 híresség és 5 népszerű vlogger is hozzájárul. A Komfortzóna elsődleges üzenete az, hogy az élet a kereteken túl kezdődik, vagyis akkor, amikor a mai rohanó világban, a megszokások vezérelte mindennapokban egy pár perc, vagy óra erejéig változtatunk megszokott életünkön, kilépünk a mókuskerékből és megismerjük önmagunkat. Jelentheti ez a kihívás egy rossz szokás, fóbia, akár félelem legyőzését, vagy csupán a megszokott napi rutinunkból való kilépést egyaránt.

„Kilépni a megszokottból, a rutinból sosem könnyű. Úgy érezzük légüres térben, ismeretlen koordináta rendszerben mozgunk. Ilyenkor automatikusan a biztonságot kutatjuk és keressük a kapaszkodókat. Az UNIQA Komfortzóna kreatív koncepciójának megalkotásakor ez az insight mozgatott bennünket. Szerettük volna megüzenni a fogyasztóknak, hogy bátran kiléphetnek komfortzónájukból, hogy felfedezzenek, megismerjenek, kipróbáljanak, hiszen az UNIQA bátorítón áll mellettük, és biztonságot nyújtva támogatja őket.” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.

Az országos szintű kezdeményezéshez pedig hazánk leghíresebb vloggerei és hírességei adták a nevüket és a bizalmukat, akik valóban le akarták gyűrni saját korlátait. A kihívásokat bemutató kisfilmek műsorvezetője Istenes Bence, aki Dukai Reginát, Rubint Rékát, Lakatos Márkot, Nagy Viktort, Puskás Petit, Jakupcsek Gabriellát, Nádai Anikót, Tóth Gabit és Csobot Adélt állította olyan megmérettetések elé, melyek során fel kellett hagyniuk rossz szokásukkal, vagy éppen szembe kellett nézniük legnagyobb félelmükkel. A hazai Youtuberek közül Szirmai Gergő, Dancsó Péter, FollowAnna, Viszkok Fruzsi és IHNIH Ábel is vállalkozott arra, hogy több ezer néző előtt átéljen egy addig ismeretlen, izgalmas kalandot.

A kampánystratégiát az idén már 100 fős ügynökség kifejezetten úgy alakította ki, hogy a legkülönbözőbb médiafogyasztók is ki merjenek lépni a saját komfortzónájukból. A userek a saját élményeikről készített videót tölthetik fel a http://komfortzona.uniqa.hu weboldalra, ahol több fordulón keresztül a legizgalmasabb videókra is szavazhatnak és akár amerikai kalandtúrát is nyerhetnek.

A Komfortzóna programsorozat nem csupán egy olyan kreatív koncepció, mely látványában is magas színvonalat képvisel, hanem olyan üzeneteket hordoz magában, mely arra sarkall, hogy elgondolkozzunk azokon a dolgokon, melyek mindenki életében jelen vannak és akár gátat szabhatnak a hétköznapi kiteljesedésben, vagy alapvetően a szabadságérzetben. A határok átlépése és a komfortzónából való kilépés pedig ehhez híven segít abban, hogy átélhessük életünk egyik legszabadabb és talán legmeghatározóbb pillanatát.

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás