REPUBLIC GROUP

DE MI FÁN TEREMNEK A SLÁGEREK?

Nehéz megmondani, hogy mitől lesz egy dalból sláger. Mi kell ahhoz, hogy a szomszéd néni, a sarki kisbolt eladója, a taxisofőr, a kolléga  a másik asztalnál, az anyám, a legjobb barátom, és egyáltalán mindenki a környezetemben egy dalt dúdoljon, vagy azonnal be tudja fejezni a mondatot, ha azt mondom: „apu vedd meg…”. A 8. Zeitgeiston Ott Anna Kiss Tibivel, Lovasi Andrással és Flour Tomival beszélgetett arról, hogyan is kell slágert írni.

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás