REPUBLIC GROUP

Életre keltek a görkorcsolyák a Budapest Bank új reklámjában

A 360 fokos kampány stratégiai tervezését és teljeskörű menedzselését a Republic Csoport jegyzi.

„Engedd, hogy rád találjon egy jó lehetőség!” - a reklámfilm szlogenje, és elszabadult görkorikkal mint új képi világgal és történettel a Budapest Bank a termékei értékesítését és a márkaismertségét szeretné növelni, írták a kampánybejelentőben.

„Régóta dolgozunk azon, hogy a görkorcsolyát az emberek a Budapest Bankkal azonosítsák” - mondta el Tengerdi Laura, a Budapest Bank marketingkommunikációs vezetője. A bejelentőben idézik a Scale Research márka- és reklámismertség trackingkutatás eredményét is, miszerint a gördülékeny ügyintézést megtestesítő korcsolyás motívumra a megkérdezett, illetve a reklámot spontán felidézni képes ügyfelek több mint 40 százaléka emlékezett.

 

„Az új reklámfilmekben a görkorcsolyából kivettük az eddigi főszereplőt. Ezzel azt szerettük volna megmutatni, hogy a különböző fogyasztókhoz – akiket szeretnénk megszólítani – hogyan érkeznek meg a Budapest Bank ajánlatai, szolgáltatásai: gyorsan és gördülékenyen. Ezt szimbolizálják a görkorcsolyák” - mesélte a forgatáson Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

A reklámfilmet a bank egyéb termékeit népszerűsítő kampányok követik hamarosan.

(forrás: 🔗 Kreatív Online)

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás