REPUBLIC GROUP

Ezüst elismerést nyert a Republic Group a SABRE Awardson

A PR Oscarján 2500 nevezésből választotta ki a több mint 40 tagból álló zsűri a nyertes pályázatokat, melyek közül a Katona József Színház és a Republic Group közös projektje, a Színházak Éjszakájához készített, rendhagyó Katona360 kampány ezüst certificate elismerést zsebelt be az oktatási és kultúrális intézmények kategóriában.

A 2017 őszén megvalósuló, innovatív technológiákat felhasználó kampány kifejezetten a Színházak Éjszakára készült. Szeptember 16-án este a közönség három alkalommal, három fiatal rendező tolmácsolásában tekinthette meg a Hamlet egérfogó jelenetét, melynek egyik főszereplője egy a színpadon elhelyezett 360°-os látószögű kamera volt. A rendezők a kamera mentén határozták meg a színdarab menetét, ami mindeközben élőben közvetítette az elődást.  Ennek köszönhetően a fiatalabb, 18-34 közötti közönséget is bevonták a produkcióba, így nem csak az részesült exkluzív színpadi élményben, aki aznap este elment a színházba, hanem az is, aki otthonról követte az eseményeket. A 360 fokos live streamnek köszönhetően ugyanis minden néző úgy érezhette, mintha maga is a színpadon állna Szirtes Ági, Bán János, Jordán Adél vagy Ónodi Eszter társaságában. A korábban 2 arany Kreatív Prizmát elnyert projekt múlt héten ezüst certificate minősítést kapott a világ egyik legrangosabb PR kommunikációs versenyén Amszterdamban.  

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás