REPUBLIC GROUP

KÖSZÖNJÜK KEDVES FOGYASZTÓ!

Hogy a reklámipar átalakult, nem kérdés. Azzal már annál inkább érdemes foglalkozni, hogy mi szülte ezt a változást, és miként érdemes reagálni rá. Megváltozott a fogyasztói attitűd, de miért? Milyen típusú reklámmal lehet most megszólítani a közönséget, és hogy lehet legyőzni a műfajjal kapcsolatos ellenérzéseiket? Erről szól Fabricius Gábor cikke. „Nyugodtan állíthatjuk, hogy az embereknek elegük van a reklámokból, amelyek élvezhetetlenné tették az internetes böngészést. Kiszerettek belőle. Ami egykor ünnepelt művészeti ág volt a tévézés és rádiózás idejében, az ma csak zavaró villódzás a képernyőn, ami feszültséget, ellenérzéseket és elutasítást szül. Ennek eredményeképpen világméretű járványként terjed a fogyasztói reklámkerülés. Egyre többen telepítik számítógépeikre és élnek az adblocking programok nyújtotta lehetőségekkel. Az internet-felhasználó ma már saját maga dönt a tolakodó és számára haszontalan hirdetések kizárásáról.”

hírlevél