REPUBLIC GROUP
AROMAZSUR_LOGO

Múltidéző születésnapi kampány

Az idén 50. születésnapját ünneplő OMNIA a Republic Grouppal az elmúlt fél évszázad jellegzetes illatait és ízeit alkotják újra egy igazán izgalmas és nagy volumenű aromazsúr kampány keretében. A független reklámügynökség nyerte meg Magyarország legikonikusabb kávémárkájának tenderét, mely két rendezvény teljeskörű lebonyolításáról és a projektet átfogó PR kommunikációs feladatainak ellátásáról szól.

Hazánk legismertebb kávémárkája, az OMNIA idén ünnepli 50., jubileumi évfordulóját. Ezen alkalom pedig igazán emlékezetes ünneplést kíván. A stratégiai koncepció egyszerre nyúl vissza az 50 évvel ezelőtti emlékekhez, valamint a jövőbe mutató íz- és illatélményekhez. Ahogy 1968-ban, úgy 2018-ban is eredeti ötlettel ünnepelheti meg a születésnapját a márka, hiszen a teljeskörű PR kampány és fogyasztói esemény megidéz egy 1968-as Magyar Nemzet cikket, vagyis a már fél évszázadra visszanyúló, eredeti OMNIA élményt.

A születésnapi kampány koncepcionális és stratégiai tervezése mellett a Republic client service és PR csapata felel a projekt megvalósításáért is. Az április-május közötti PR kommunikációs aktivitások fő üzenetrendszere „Az aroma, mely összehoz minket” szlogenhez híven a generációk találkozása és a kávézás élménye köré épül.  A sajtó és fogyasztói rendezvényeken a generációkra visszanyúló emlékek állnak majd középpontban, a vendégek pedig felidézhetik a márkával kapcsolatos élményeiket.

Magyarország elsőszámú márkastratégiára specializált ügynökségének az event és PR koncepció kialakításában szerepet játszott a márka klasszikus ugyanakkor folyamatosan megújuló, innovatív mivolta, ami lehetőséget ad igazán különleges események megszervezésére.

   

Azért esett az „OMNIA Aromazsúr” ötletre a választásunk, mert az ügynökség pont olyan ötlettel állt elő, ami a briefünkre válaszolt: a kreatív koncepció egyrészt egyértelműen a márka fő üzenetére épít, illetve azáltal, hogy a májusi aktivitásunkat egy 50 évvel ezelőtti esemény inspirálja, tovább tudjuk erősíteni az OMNIA egyik fontos márkaértékét, az állandóságot.” – mondta Tasi Dóra, az OMNIA szenior márka menedzsere.

Személyesen is kötődöm a márkához, mivel a Nagymamám a mai napig a 30 évvel ezelőtti Omniás dobozban tartja a kávét. Emellett rendkívül büszke vagyok arra, hogy ilyen márkán dolgozhatunk, és alig várom, hogy ezt elmesélhessem a Nagymamámnak is!” – mesélte Furák András, a Republic Group portfolio igazgatója.

Éreztem, hogy ezt a projektet meg kell nyernünk! Természetesen a koncepcióban az 50 évnek elvitathatatlan szerepe van, ám fontosnak találtuk a márka tradicionális értékei mellett a progresszivitást, valamint a folytonosságot is kifejezni a kampánnyal. A koncepció egyszerre szólítja meg az újságírókat, illetve a fogyasztókat is, valamint egy valós 1968-as OMNIA eseményt hív újra életre, melyet a célcsoport egy része akár személyesen is megtapasztalhatott.” – tette hozzá Zámbó Anna, az ügynökség PR vezetője.

   

A fogyasztói rendezvény ikonikus helyszínen, a Dunapark kávézóban kerül megrendezésre május első vasárnapján, amely akár egy remek közös program is lehet Anyák Napján.

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás