REPUBLIC GROUP

A Pilkington a Content Marketing Award bronzminősítésével az egyik legjobb tartalom lett a kategóriájában

Júniusban kihirdették a legjobb tartalomba ágyazott marketingcélú megjelenéseket. A CMA díjátadón azokat a médiamegoldásokat minősítették, amelyek „úgy szolgálják ki kreatívan a hirdetői igényeket, hogy közben minőségi tartalmat kínálnak a fogyasztóknak.”

Kihívás

A Pilkington AGR Hungary Kft. Magyarország piacvezető autóüveg nagykereskedő és beszerelő vállalata. Bár a világ első szélvédői e márkanév alatt készültek és világszinten a legnagyobb szélvédőgyártóról, többezer munkavállalóról és milliárdos forgalomról beszélünk illetve a vállalat itthon is húsz éves szakmai tapasztalattal, 7 saját-, és 28 partnerből álló szervizhálózattal rendelkezik, eddig inkább nagykereskedőként vagy gyártóként volt jelen a hazai piacon, és nem mint szolgáltató. A már 100 fős Republic Group és a Pilkington közös projektjének alapvető célkitűzése volt, hogy az alacsony márkaismertségből egy sikeres awerness-kampányt hozzanak létre.

Megoldás

Ennek elérése érdekében a klasszikus médiafelületek mellett a márkát az autózáshoz köthető ismert influencerek közreműködésével készült branded content sorozattal mutatta be a 2018-ban legmegbízhatóbb cégeknek járó „A” minősítésben is részesült full service ügynökség.

A kampány képviselői az autótesztelések koronázatlan királyai, Winkler Róbert és Bazsó Gábor voltak.  A Totalcar méltán híres műsorvezetői hamar beleszerettek a projektbe és őszinte érdeklődéssel vetették bele magukat a munkába, ami az elkészült epizódokon is jól érezhető, és ezáltal hitelesen mutatja be a Pilkington magas szintű szakmai tapasztalatát.

Az influencereinkkel három részes sorozatot készített az ügynökség, minden rész a Pilkington egy-egy kulcsértékét, fontos value proposition-jét mutatja be olyan infotainment formába csomagolva, ami a finoman elhelyezett márkamegjelenésekkel a tolakodó reklámfilm helyett egy fogyasztható, szórakoztató branded contentet eredményezett.

A tartalomba ágyazott hirdetés elért eredményei (698/700)

A pre roll videókról több mint 500 ezren kattintottak tovább a teljes filmekre, így a videók a Youtube-on 1.215.160-os össznézettséget eredményezték. A kampány teljes elérése ennél is magasabb: 11,35 millió volt. A hirdetésekből 40 ezer átkattintás született az oldalra, 621 ezer felhasználót értünk el a Facebookon és 426-an iratkoztak fel a csatornára, ami egyértelműen mutatja a kampány viralitását is. További siker, hogy a tipikus érdeklődők az eredetileg kitűzött célokkal egybevágóan a 18-44 éves férfiak voltak. A Google Display és a Facebook hirdetések is messze túlszárnyalták a várakozásokat: az előbbi 145%-kal míg az utóbbi 192%-kal haladta meg a kampány indulása előtt kitűzött terveket.

 

Forrás: https://cma.kreativ.hu/altalanos-informaciok

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás