REPUBLIC GROUP

Reklámügynökséget választott a Cerbona

A Republic Group nyerte a Cerbona 30 éves promóciós kampányára kiírt ügynökségi tendert. A Cerbona születésnapi kampányának fókuszában az elmúlt három évtized, valamint a limitált kiadású, jubileumi müzliszelet és az átnevezett „Mázliszeletek” állnak – olvasható a Republic közleményében.

A közlés szerint az idén kezdődő együttműködés középpontjában a Cerbona három évtizedes fennállása áll. A márka az évforduló alkalmával termékeinek nevét a promóciós kampány részeként „Mázliszeletre” kereszteli. Az új, limitált kiadású, dobostorta ízű és az eddig is a portfólió részét alkotó müzliszeletek csomagolását a Republic Group alkotta meg.

A promóció során Motowell robogót, Sony fejhallgatót, Balaton Sound belépőt, páros mozijegyeket és Cerbona ajándékcsomagokat lehet nyerni. Az áprilistól júniusig tartó kampány koncepciójának tervezését és lebonyolítását, valamint a teljes körű akcióterv megvalósítása is a Republic feladata lesz. A meghívásos tenderen három ügynökség vett részt.

A Republic által kigondolt és elkészített tévéreklám áprilisban debütál, melyet egy integrált Facebook, PPC és outdoor-kampány támogat a tavaszi és kora nyári időszakban. Az új külsővel és névvel ellátott „Mázliszeletek” április 1-től június 30-ig lesznek megvásárolhatók.

„Az új, születésnapi csomagolásdesign megálmodásakor három alapvetés határozta meg a projekt art directorának gondolkodását. A csomagolásnak illeszkednie kell a Cerbona portfóliójába, mégis azonnal érzékelhetővé kell tennie a termék limitált mivoltát. Mindezeken túl pedig egy Magyarországon ikonikus sütemény és a müzliszelet fúzióját is meg kell tudnia valósítani vizuálisan” – nyilatkozta Köntös János, Republic Group art direktora.

„Habár nem vagyok kifejezett rajongója a szójátékoknak, amikor meghallottam a Játssz a mázliszeletekkel! szerkezetet, tudtam, hogy egyszerű, megkülönböztető, a fogyasztókat könnyen involváló gondolat született a kreatív osztályon. Mivel egy promóció lebonyolítása a feladatunk, semmi más nem lebeghet a szemünk előtt, mint sok-sok embernek elmondani, hogy egy szelet müzlivel és egy kis mázlival most bárki nyerhet” – nyilatkozta Márton Szabolcs kreatívigazgató.

„A benyújtott pályázatok közül egyértelműen a Republic pályázata volt a legjobb, nekik sikerült megtalálni azt a kreatív koncepciót, amit szerettünk volna, amelyben a müzliszeletből átnevezett mázliszelettel és egy kis szerencsével bárki nyerhet. A jubileumi ünnepi szeletünk kapcsán pedig bebizonyították, hogy a csomagolástervezésben is tudnak egyedit alkotni” – nyilatkozta Hajdúvári Szilvia, a Cerbona marketingmenedzsere.

(forrás: 🔗 Kreatív Online)

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

A Feliratkozás gombra kattintva elfogadom az Adatvédelmi szabályzatot.

Feliratkozás