REPUBLIC GROUP

A Republic Group az első az Agency Toplist Reputation listáján

Nyilvánosságra került az Agency Toplist, magyarországi ügynökséget rangsoroló listája

Az AGENCY TOPLIST négy mérőszám segítségével rangsorolta az ügynökségeket: a gazdasági mutatók, a szolgáltatások minősége (kreatív teljesítmény), valamint a vállalat jóhírneve alapján. A lista célja, hogy szakmai támpontokat adjon a magyar ügynökségek teljesítményéről.

Az elmúlt évet összegző Agency Toplist közleményéből kiderült: a reprezentatív kreatív – és hatékonysági reklámversenyek hivatalosan közölt eredményei és az adott ügynökség médiamegjelenéseinek értékeiből számolt toplista élén a Republic Group végzett. Vagyis a már 100 fős full service ügynökség jelenleg a legjobb hírnévvel bíró reklámügynökség Magyarországon.

„A Reputation-lista a kreatív- és hatékonysági reklámfesztiválokon elért eredmények versenyeiből/pontszámaiból (kizárólag a díjakat, a helyezéseket veszi számításba, a shortlisteket nem), illetve az adott vállalat reklámegyenértékéből számolt mutatók alapján készül. A reklámegyenérték (AVE érték) a vállalati hírnévépítés értékelésére használt mutató, amely azt mutatja meg, hogy a vállalat/márka (média) pozitív megjelenése mennyibe került volna, ha fizetett hirdetésként publikálják.”

Kiemelkedően eredményes évet zártunk tavaly díjak tekintetében is. 2017-ben a Republic lett a legtöbb nemzetközi díjat nyert ügynökség Magyarországon. A Londoni International Awards 2 arany, a Golden Hammer arany, a CLIO Awards ezüst, SABRE ezüst, az EPICA Awards ezüst és a Golden Drum ezüst díjak mellett a magyar elismerésekre is egyaránt büszkék vagyunk: többek között egy Arany Penge, 3 Kreatív Prizma és 2 Lollipop arany, valamint egy ezüst és bronz CMA díjjal gazdagodtunk. 

Díjak és projektek:

Londoni International Awards: A világ legnevesebb branding- és art szakértői 2017-ben a Souldrops-ot két arannyal jutalmazták.

Golden Hammer: A Republic 2014-ben a Zöld városi fényekkel, 2017-ben a Souldrops-szal nyert a reklámfesztiválon.

CLIO Awards: 2017-ben a Souldrops is beverekedte magát a CLIO elit ligájába, és elhozta a csomagolás-design kategória ezüst díját.

EPICA Awards: 2017-ben a Souldrops-ot márkaidentitás kategóriában díjazták ezüsttel a szakemberek.

Golden Drum: Európa egyik legfontosabb reklámos eseményéről a Souldrops révén 2017-ben egy ezüst dobossal térhettünk haza.

Arany Penge: Arany Pengét nyertünk idén a Souldrops kampányunkkal 5.2 DESIGN MEGOLDÁSOK / CSOMAGOLÁS TERVEZÉS kategóriában.

Kreatív Prizma: VÍRUS-, GERILLA-, WORD-OF-MOUTH ÉS EGYÉB, NEM HAGYOMÁNYOS REKLÁMFELÜLETEKET ALKALMAZÓ KAMPÁNY kategóriában bronz minősítést szereztünk az „Egy napra teljesen megváltozott a budai látkép – Rövidített úton jutottak fel a LandRoverek a várba” projektünkkel.

Művészet, szórakozás kategóriában aranyat hozhattunk el a Katona József Színházzal közösen létrehozott „Voltál már dán királyfi? Még lehetsz!” kampánnyal, valamint a legjobb digitális PR kampánynak választották a Katona360-os munkánkat. Ezen kívül belső kommunikációs rendszerünkben megalkotott Social cafeteria rendszerünkkel ezüst, PIACI BEVEZETÉS ÉS ÚJRABEVEZETÉS kategóriában aranyat kapott a Souldrops.

Lollipop: 2017-ben a Land Rover: The Plainest Country kampányának köszönhetően két arannyal gazdagodtunk.

CMA: A Content+Marketing Award díjátadón bronzot ért a Pilkington számára készült online videósorozatunk, a Nagy szélvédőteszt, a Katona József Színházból közvetített 360 fokos streamünkkel pedig egy ezüstöt hoztunk el.

SABRE: a Katona József Színház és a Republic Group közös projektje, a Színházak Éjszakájához készített, rendhagyó Katona360 kampány ezüst certificate elismerést zsebelt be az oktatási és kultúrális intézmények kategóriában.

A'Design Award and Competition - Packaging Design – Arany - Souldrops

Források: http://www.mmonline.hu/cikk/agency-toplist-tarolt-az-allam-a-white-rabbit-es-a-republic/, Marketing és Média EDM

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás