REPUBLIC GROUP

Republic Group filmje lett a legjobb a Hipnózis nemzetközi zsűrije szerint

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenyén aranyat ért a „Váratlan balesetek”

Budapest, 2019.05.17. – A tavalyi évben nagy volumenű integrált kampányt indított az egy milliárdos árbevételt elérő Republic Group és az újgenerációs biztosítási platform, a Cherrisk. A legtöbb nemzetközi díjat nyert ügynökség és az UNIQA belső startupja szakított a szektorra vonatkozó sztereotípiákkal és egy valódi briefre készült, valódi fogyasztóközeli televíziós reklámmal szólított meg minket. A kampány teljeskörű kivitelezéséért, valamint a csütörtök este arany minősítést nyert kreatív reklámfilmjéért a több, mint száz fős Republic Group felelt.

Május 16-án rendezték meg az A38 hajón az idei Hipnózis reklámversenyt. Az egyik legerősebb, fogyasztóközpontú kampányok között a legjobb film kategóriájának győztese a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát idéző „Váratlan balesetek” lett, amit a Republic Group neve fémjelez. Az átadón az arany mellett a Craft/film kategóriában is elismerték a két innovatív cég munkáját.

 

„Top kategóriában aranyat nyerni mindig hatalmas büszkeség. Valódi briefre, valódi ügyféligényekre, valódi médiaköltéssel készült anyaggal nyerni, amivel, ahogy Pál Zsombor a Kreatív főszerkesztője fogalmazta meg a díjátadón, valóban találkozott a fogyasztó, leírhatatlan. A Republic Group legerősebb oldala ez, amihez ügyfeleink szakmaisága és bátorsága is nélkülözhetetlen. Büszke vagyok a csapatomra és köszönöm a Cherrisknek, hogy megalkothattuk a tavalyi év egyik legjobb kampányát.” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója

Az ügynökség a Cherrisknek készített spotjaiban vegyes technikát alkalmazott, a filmek a véletlenek olyan vicces láncolatát mutatják be, amik végül egy kellemetlen balesethez vezetnek. A narratíva egy izgatott ember kissé keszekusza történetmesélést idézi, ami kiszólásokkal vagy épp fölöslegesnek tűnő információkkal tűzdelt. Ezt a zavart monológot támasztja alá a hasonlóképpen „csapongó”, a nemzetközi trendeket követő vegyestechnikás képi világ, ami egyszerre idézi meg a múlt VHS-kultúráját és a jelen internetes mémjeinek világát. A Republic és az Umbrella elképesztő csapatmunkájának eredményeként Barcelona homokos tengerpartján érezték magukat a szereplők az augusztusi forgatáson. Több mint 20 köbméter homokot terítettek el egy nap alatt a tóparton, a felvétel alatt pedig jet ski-vel vetettek hullámokat a mediterrán hatás érdekében. A filmben egy elszabadult quad csapódik egy hatméteres pálmafának, amit külön erre a célra szállítottak oda teherautóval.

Stáblista:

Megbízó:

CHERRISK – CherryHUB Bsc Kft. Vezérigazgató: Kurtisz Krisztián IT igazgató: Fazekas Ferenc Innovációs igazgató: Matócza Szabina Marketing igazgató: Imre Kata

Ügynökségek:

Lead ügynökség, reklámügynökség: Republic Group Kft.

Ügyvezető igazgató: Barna Tamás Innovációs igazgató: Fabricius Gábor Kreatívigazgató: Márton Szabolcs Client Service Director: Szilágyi Fiorella Head of PR: Zámbó Anna Senior PR Manager: Sipka Emese Group Account Director: Rummel Gábor Senior Projekt Manager: Merkel Judit Stratéga: Fási Kata Art Director: Kovács Adél Head of Art: Jancsi Mátyás Head of Copy: Román Dávid Copyk: Trkala Zsófia, Budaváry Balázs Grafikusok: Bertók Márton, Kolmann Ádám, Kovács Gergely

Produkciós ügynökség: Umbrella Project Account: Bóna Luca Rendező: Mendrei Miklós Operatőr: Rácz Dániel Producer: Angyal Gergő Gyártásvezető: Szeles Gábor Rendezőasszisztens: Gyovai Zoltán, Bartóki-Gönczy Nóra PA: Skobrics Dániel Látványtervező: Cseh Renátó Berendező: Schöffer Zoltán Stylist: Glaser Marcsi Öltöztető: Zepkó Ferenc Fecó Smink: Murányi Orsi Haj: Galántai Katalin Focus puller: Kovács Attila Kamera asszisztens: Mecseki Csaba DIT: Szandra Márton Video asszisztens: Barczay Attila Fővilágosító: Billik Attila Bill Casting: Agatics Antal Állatidomár: Látrányi Orsolya Helyszín és jet ski: Fundy Fun Park Quad: Pereg György Transzport: Rétfalusi József Szereplők: Tűzkő Salamon, Tatyana Gonzales, Agatics Antal, Janoch Dénes, Dezső Mariann, Kulcsár Kitti, Hitka Lili, Dezsó Ágnes, Sztovik Hari

Animációk: Airplan Studio

Médiaügynökség: Art Média

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás