REPUBLIC GROUP

A Republic Group nyerte a merci ünnepi kampányát

A 360 fokos integrált reklámügynökség a márka három tavaszi kampányának kreatív megjelenéséért felel

Folytatódik a Republic Group sikerszériája. A több, mint 100 főt foglalkoztató ügynökség FMCG ügyfélköre a Storck pralinémárkájával bővült, akiknek az ismertségépítés, salience növelés és az értékesítést célzó időszakos kampányát többek között egyedi borítókkal támogatja.

A Storckhoz tartozó, mintegy 100 országban megtalálható csokoládé márka a tavalyi év végén többkörös tendert hirdetett. A tavasz legkedvesebb ünnepeihez tartozó Valentin- és nőnapi, valamint Anyák napi promóciókról szóló pályázatát a Republic Group csapata nyerte el „Amennyire sokféle a szeretet, annyira sokszínű a merci” koncepciójával. A cél az volt, hogy az ünnepekhez kapcsolódó aktivitások során átadott üzenet támogassa a márka pozicionálását.

Jelenleg a fogyasztók számára már elérhető, ünnepek alatt kipróbálható, online borítótervezőt népszerűsítő időszakos kampányokhoz kreatív koncepció, key visual és eszközök kreatív anyagainak tervezése a csapat feladata, melynek során támogató instore megjelenésre (wobbler, plakát, matrica, borítók), online felületekre (borítók, animációs spotok, melyek pre roll Youtube-on és programatic felületeken online displayen futnak, bannerek, eDM) és hostess promóció kreatív anyagaira fókuszál az együttműködés során.

„A szeretetnek, a szerelemnek nagyon sokféle arca van. Az év kiemelt napjain, amikor ajándékokkal készülünk azoknak, akik a legfontosabbak, valami különlegeset keresünk, valami olyat, ami pontosan azt fejezi ki, amit érzünk. Szeretnénk, ha a meglepetés egyedi, igazán ránk jellemző lenne. Ebből az insightból született üzenetünk, hogy idén igazán személyre szabott ajándékokkal készülhessen bárki, hiszen a merci különleges csokiválogatások mellett egyedi borítótervezővel is kedveskedik fogyasztóinak.” – nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója.

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás