REPUBLIC GROUP

Senior stratégát igazolt a Republic Group

Budapest, 2018.03.05. – Fási Kata a DDB Budapesttől érkezett a Republic Group csapatához. A 100 fős ügynökség széles körű munkafolyamatait, az ügyfelek stratégiai igényeinek kiszolgálását, hazai és nemzetközi kampányait segíti stratégiai iránymutatással. A stratégiai divízió a reklámügynökség brand fúkuszú szemléletmódját követi, segíti az ügyfeleket integrált stratégiaalkotással, kutatással, innovatív tervezéssel, jövőkutatással, trend előrejelzéssel.

 

Az elmúlt évben a független reklámügynökség ügyfélportfóliója nagymértékben bővült: a különböző szektorokból érkező brandek kiszolgálása pedig tovább növeli a márkaspecifikus stratégiák kialakításának kulcsszerepét. A Republic Group 20 éve hagyományosan vezető a márkaépítésben, brand stratégiában, ezt a területet hivatott segíteni Kata tapasztalata, digitális stratégiai háttere és alkotó szellemisége.

Fási Kata mintegy tíz éve dolgozik a szakmában, korábban a telekommunikáció volt a fő fókuszterülete. Pályafutását hazánk egyik legnagyobb online ügynökségénél, az Arcus Interactive Groupnál kezdte. Ezt követően a MEC-ben (Wavemaker) mélyítette el kommunikációs stratégiai tudását, melynek során a content divíziót erősítve kreatív területen is komoly tapasztalatokat szerzett. Dolgozott továbbá a PHD és a Team Red digitális vezetőjeként, majd a DDB Budapestnél stratégiai tervezőként, ahol kreatív és digitális területen kamatoztatta innovatív szemléletét. Karrierje során számos hazai és nemzetközi nagymárkán dolgozott, mint például a McDonald’s, az Auchan, a Danone, az Unilever, a Storck, a Budapest Bank, a CIB, az Aegon, az IKEA, az Imetec Bellissima, a Magyar Telekom, a Vodafone, a Telenor és a UPC.

Fási Kata, aki jelenleg olyan ügyfelek pozicionálásán és integrált kommunikációs stratégiáján dolgozik, mint a Budapest Bank, UNIQA, Jaguar / Land Rover, Danone, Sberbank, Souldrops, Párisi Udvar Hotel – The Unbound Collecton by Hyatt, Mellow Mood Hotels, METRO, BORS, Training360 vagy a Pilkington.

„A stratégia kreativitás is egyben és többnek kell lennie, mint adat szintetizálás. Ehhez ismerni kell a trendeket, a társadalmat, a kultúrát, amelyben élünk, összességében tehát a fogyasztót. Emellett néha el kell elengednünk a képzeletünket a tekintetben, hogy mit tudunk kihozni egy márkából. Szeretném, hogy a Republic Group továbbra is professzionális, innovatív, trendszetter munkákkal tudjon hozzájárulni ügyfeleink sikeréhez, amelyek nem csak önmagukért léteznek, hanem erős stratégiai pilléreken állva valós és hosszú távú eredményességet biztosítanak számukra. Jean-Marie Dru nyomán abban hiszek, hogy a stratéga feladata a tervezési folyamatban az első kreatív „ugrás” (leap) megtétele, amely biztos alapokon nyugszik, és így a gondolkodást megfelelő irányba képes terelni.” - nyilatkozta Fási Kata, aki szakértelmével nemcsupán a Republic Group ügyfélportfóliójának nyújt teljeskörű kommunikációs támogatást, hanem a divíziók közötti stratégiai szemlélet kialakításában és menedzselésében is szorosan együttműködik a menedzsmenttel.

 „A Republic Group elsőként kezdett el foglalkozni Magyarországon tudatos márkaépítéssel. Ezen a területen egyedülálló tapasztalattal rendelkezünk. Kata érkezésével úgy gondolom, hogy a stratégiai gondolkodás és a nemzetközi viszonylatban is haladó kreatív víziók egyesülnek. Külön célként tűztük ki, hogy a stratégia és a kreatív divízió ne különálló, egymástól idegen egységként működjön, hanem szimbiózisban létezzenek, így a stratégiai department megfelelő kreatív táptalajt nyújt az alkotó gondolkodás számára.” – tette hozzá Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója.

„A tavalyi év impozáns hazai és nemzetközi sikerei után, az idei évben a Republic Group több mint 30 fős kreatív csapatának legfontosabb feladata a cég new business törekvéseinek legmagasabb színvonalú támogatása. Hiszem, hogy Kata érkezésével ehhez inspiráló energiákat és előremutató szakmai segítséget kapnak.” – mondta Márton Szabolcs, az ügynökség kreatív igazgatója.

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás