REPUBLIC GROUP

Új arcok a felsővezetésben

Címlapstory a MEDIAPIAC.COM magazinban András Furák, Business Portfolio Director és Márton Szabolcs, Kreatív igazgatóval

A 21 éves Republic Group jelentős átalakuláson ment keresztül az elmúlt években. Árbevétele 33,03 %-os növekedést jelentett az előző évhez képest, így megbízhatósági és minőségbiztosítási mutatója is az Opten szerint „A” minősítést szerzett.

Mindezen felül a munkatársak száma meghaladta a 100 főt, a divíziók pedig bővültek, így már digitális, event, branding, PR, valamint aktivációs részleg is erősíti a hatékony munkát.

A full service ügynökség portfólió igazgatója és kreatív igazgatója a Republic Group sikereiről mesél a Médiapiac legújabb számában. Mindezen felül beszélnek generációs és HR problémákról, edukációról, szakmán belüli összefogásról, valamint arra a kérdésre keresik a választ, hogy mennyire menő ma a reklámszakma.

Furák András és Márton Szabolcs átfogó képet nyújt a 2018-as reklámpiaci helyzetről és annak változásairól. A cikk elérhető az alábbi linken: https://www.mediapiac.com/marketing/A-Republic-uj-arcai/113731/

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás