REPUBLIC GROUP

ÚJ KREATÍV IGAZGATÓ A REPUBLIC GROUP ÉLÉN

Márton Szabolcs augusztus 1-én csatlakozott a Republic Grouphoz kreatív igazgatóként. A szakember közel tíz évig dolgozott a világ legrégebbi reklámügynökségének hazai irodájánál. Márton Szabolcs augusztus 1-én csatlakozott a Republic Grouphoz kreatív igazgatóként. A szakember közel tíz évig dolgozott a világ legrégebbi reklámügynökségének hazai irodájánál. A Republic Group kiválasztási folyamata közel egy évig tartott, melyet Fabricius Gábor, innovációs és stratégiai igazgató vezetett. Fabricius közel húsz szakembert interjúztatott a pozícióra, akik egy öt fordulós kompetenciaszűrésen vettek részt, melynek összeállításában külsős szervezetfejlesztési tanácsadó is segítette munkáját. A legnagyobb és legsikeresebb szakmai nevek, hazai és nemzetközi reklámügynökségek praktizáló vezetői közül Márton Szabolcs felkészültsége, kompetencia területei, motivációja és ügyfélkapcsolati tapasztalatai bizonyultak a legjobbnak. A Republic Group kollégáinak teljes létszáma jelenleg több mint hetven fő. A cégcsoport összesített éves forgalma 2011-től kezdve meghaladja az egymilliárd forintot és 1997-es alapítása óta Magyarország vezető márkatanácsadó ügynöksége. Az ügynökség olyan nemzetközi szinten híres márkáknak dolgozott mint a Vodafone, az Il Bacio di Stile, a Nike, a Rauch, a Mercedes Benz, a Coca Cola, a Magyar Telekom. Az új kreatív igazgató vezeti a több mint huszonöt fős kreatív csapatot executive szinten. A kreatív csapatba tartozik a Head of Art által vezetett art department: art direktorokkal, junior art direktorokkal, grafikusokkal és két dtp teammel, a Head of Copy vezette copy departmentben pedig copywriterek, kreatív stratégák és junior copywriterek dolgoznak. Forrás: mediapiac.com

hírlevél

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás