REPUBLIC GROUP

Újra Európa legjobb kampányai között a Republic Group és a Katona József Színház mozgalma

A PR Oscaron Certificate of Excellent minősítésben részesült a Katona Chairity

A Republic Group, valamint a Katona József Színház közös kezdeményezése, a Katona Chairity Certificate of Excellence, vagyis az egyik legkiválóbb kampánynak járó minősítést vitte haza Londonból a SABRE díjátadójáról. A tavalyi Katona360 után újabb világszínvonalú kezdeményezés került shortlistre és elismerésre a legnagyobb nemzetközi zsűri által.

Április elején hirdették ki a legsikeresebb PR kampányok shortlist-jét, melyben idén is helyet szerzett a legnívósabb közép-kelet-európai kampányai között a fiatal generációt célzó kulturális PR kampány. Az immár mozgalommá alakult, fiatal generációt célzó akció folytatását is immár hivatalosan a legkiemelkedőbbek között tartják számon.

 

A projekt célja és alapötlete az volt, hogy tapasztalt színházba járók, legfőképp az idősebb korosztály átadja helyét a színházban, vagyis mindamellett, hogy különböző generációk közötti interakciót indítson és közelítsen egymáshoz, az azonnali döntéseket hozó, állandóan mozgásban élő 30 év alatti fiatalok is helyet nyerhessenek maguknak a nézőtéren. A színház közönségének jelentős része tapasztalt „Katonásokból” áll, akik tudják, hogy a darabok milyen értékkel bírnak, és azt is, hogy a fiatalabb generáció tagjai közül kevesebben jutnak el az előadásokra. A projekthez csatlakozott Ónodi Eszter, Borbély Alexandra, Rujder Vivien, Tasnádi Bence, Szentesi Éva, Odett, Schoblocher Barbi, Kemény Zsófi, Vitáris Iván, az Ivan and the Parazol énekese, illetve a Mary Popkids tagjai: Herrer Sári és Bártfalvi Sándor, Ott Anna, Stahl Barbi, és Nagy Kata is. Az előadók nem csak átadták a helyüket, hanem felszólaltak a kultúra védelmének érdekében is.

A Republic Group PR és digitális divíziója bebizonyította, hogy nemzetközi porondon is helye van az erős social alapú, digitális PR kampányának. A helyszínen külön kiemelték, hogy a nemzetközi trendek azt mutatják, hogy hosszú távú hatást kiváltó mozgalmak, valamint gerillaakciók a legeredményesebbek ma a világ élvonalában, így a legtöbb díjazott is azok közül kerültek ki, akik bátrabban és merészebben nyúltak hozzá olyan kérdésekhez, mint a társadalmi felelősségvállalás, kultúra, oktatás brand és image építés.

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás