REPUBLIC GROUP

DÍJAK

BRAND NEW DIMENSIONS

A Republic Group 2017-ben díjak tekintetében is kiemelkedően eredményes évet zárt: büszkék vagyunk rá, hogy mi lettünk a legtöbb nemzetközi díjat nyert ügynökség Magyarországon!

A REPUBLIC TÖRTÉNETE DÍJAKBAN

 

CANNES LIONS

A Republic Group 2000-ben nyerte el a kreatív világ egyik legrangosabb elismerését, a Cannes Golden Media Lion-t. Ezzel az elismeréssel a Republic az egyetlen olyan magyar ügynökség, ami már nyert arany oroszlánt.


KATONA JÓZSEF SZÍNHÁZ

SABRE

A Sabre Awards, avagy a „PR Oscarja”! A világ egyik legrangosabb és legnagyobb PR-versenyeként tartják számon, ahol 2500 nevezésből választotta ki a több mint 40 tagból álló zsűri a nyertes pályázatokat, melyek közül a Katona József Színház és a Republic Group közös projektje, a Színházak Éjszakájához készített, rendhagyó Katona360 kampány ezüst certificate elismerést zsebelt be az oktatási és kultúrális intézmények kategóriában.

CLIO

Az 1959-ben alapított CLIO Awards a kreatív szcéna talán legmeghatározóbb versenye. 2017-ben a Souldrops is beverekedte magát a CLIO elit ligájába, és elhozta a csomagolás-design kategória ezüst díját.

CMA

A Kreatív szaklap content marketing versenye, ahol az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait díjazzák. A Content+Marketing Award díjátadón bronzot ért a Pilkington számára készült online videósorozatunk, a Nagy szélvédőteszt, a Katona József Színházból közvetített 360 fokos streamünkkel pedig egy ezüstöt hoztunk el.

LIA

Az 1986-ban alapított London International Awards-ot a reklámszektor legnívósabb nemzetközi versenyei között tartják számon. A világ legnevesebb branding- és art szakértői 2017-ben a Souldrops-ot két arannyal jutalmazták.

EPICA

A párizsi székhelyű Epica Awards a világ legjelentősebb olyan reklámversenye, amin szakújságírók zsűrizik a pályamunkákat. 2017-ben a Souldrops-ot márkaidentitás kategóriában díjazták ezüsttel a szakemberek.

GOLDEN HAMMER

Golden Hammer zsűrijét az objektivitás és az alaposság jellemzi, mely minden tisztességes verseny záloga. A Republic 2014-ben a Zöld városi fényekkel, 2017-ben a Souldrops-szal nyert a reklámfesztiválon.

GOLDEN DRUM

Európa egyik legfontosabb reklámos eseményéről a Souldrops révén 2017-ben egy ezüst dobossal térhettünk haza.

HIPNÓZIS

Az Epica Award hivatalos magyarországi partnereként a Hipnózis célja, hogy erősítse a helyi kreativitás szerepét a nemzetközi színtéren.

LOLLIPOP

A Lollipop ízig-vérig KREATÍV verseny, ahol a kreatív BTL-megoldásokat és az ezekhez kapcsolódó kommunikációs kampányokat díjazzák. 2017-ben a Land Rover: The Plainest Country kampányának köszönhetően két arannyal gazdagodtunk.


ARANY PENGE

A hazai kreatív-szakma egyik legfontosabb elismerése. Emellett fontos társadalmi esemény, ahol kommunikációs szakemberek évente összegzik az új gondolatokat, trendeket és az elért eredményeket.

EFFIE

Az Effie Awards a reklámhatékonyság globális szimbóluma, a Republic pedig büszke az itt elért márkasikerekre.

 

Köszönjük!

25 Trend, ami nélkül nem létezhetsz 2018-ban

AI, VR, generációk, vizuális kultúra, digitális trendek. Kíváncsi vagy, hogy a technológiai változások milyen hatással vannak a fogyasztókra? Érdekel, hogy a trendekre milyen stratégia mentén és eszközökkel érdemes reagálnia egy márkának? Töltsd le trend-előrejelzésünket!

Feliratkozás