REPUBLIC GROUP

Republic Group #20!

“20 évvel ezelőtt az iskolapadból szinte éppen csak kilépve biztosan nem gondoltuk, hogy valaha is idáig tudunk jutni. Az ügynökség létezése és sikerei nem csak azt mutatják, hogy szeretünk reklámokat csinálni, hanem azt is, hogy értünk ahhoz, amivel foglalkozunk. Hiszek abban, hogy a felgyorsult technológiai fejlődéssel és a napról napra megjelenő kommunikációs platformokkal a reklám még fontosabb szerepet fog betölteni ügyfeleink életében. És ha lehet egy ilyen jubileumi alkalommal valamit kívánni, akkor azt kérném, hogy az elkövetkezendő 20 év pontosan olyan legyen, mint az előző volt: sok örömmel, megérdemelt sikerrel és díjjal fémjelzett időszak”

– Barna Tamás, vezérigazgató, Republic Group

Rólunk

Brand new dimensions
Cannes Media Lion nyertes ügynökség, 1997 óta Magyarországon

Empátiában az erő

Minden csak nézőpont kérdése. Nincsenek falak, mert mindig van egy új dimenzió.Mi megmutatjuk a legjobb nézőpontot.

Branding Experience

A Republic Group budapesti központtal, közel 70 munkatárssal a kreatív ügynökségek új dimenziója, amivel a márkád szintet léphet.

Az ügynökséget ügyfeleink alakítják. Semmi nem gátolja a nagy ötletet, miközben a cégcsoport divíziói lefedik az igények teljes spektrumát: a koncepciótól a tervezésen át egészen a gyártásig.

A következő nagy ötletet neked tartogatjuk, hogy a tempót ne a piac diktálja, hanem a márkád!

Keress minket

,

beszélgessünk egy kávé mellett!

A Siegel & Gale New York stratégiai partnerei vagyunk 2001 óta.

Szolgáltatásaink

Branding

A márka menedzselése, építése, fejlesztése a jól meghatározott márka stratégiai célok szerint. Több szintje van a márka (márkaértékek, márkaszemélyiség, vízió, küldetés), pozicionálás (kulcs insight, benefit és reason-to-believe, fő üzenet, márka esszencia) illetve image tervezésétől, menedzseléstől a kreatív stratégiáig.

Brand experience

A célcsoport számára olyan élményt biztosítunk, amely során megtapasztalja, átéli a márka világát, így megérti a márkaesszenciát és a brand által képviselt brand kommunikációs vagy kampány üzenetet.

Rebranding

A márka újrapozicionálása, frissítése. Abban az esetben, ha a márkánk olyan kihívásokkal találkozik, amelyekkel a korábbi keretrendszerben nem tud megbirkózni, szükségessé válhat a pozicionálás, brand stratégia újragondolása, illetve a kommunikációs stratégia, akár arculat frissítése, újratervezése.

Belső kommunikáció

A vállalat munkavállalóinak szóló kampányok, illetve kommunikációs stratégia tervezése. Feladata a közös célok, a vállalat, illetve márka értékeinek közvetítése, az azonosulás, engagement, motiváció támogatása, a különböző munkavállalók, szervezeti egységek közötti hatékonyabb együttműködés előmozdítása lehet.

Kommunikációs stratégia

A kommunikációs stratégia tervezése a marketing stratégia részeként az üzleti és marketing célok elérését célozza. Olyan kommunikációs tervet készítünk, amely támogatja a pozicionálást és hatékonyan tudja átadni a brand kommunikációs üzenetet a célcsoportot számára. Szerves része a kreatív és touchpoint, illetve média stratégia.

Kreatív stratégia

A kreatív stratégia tervezése a kommunikációs stratégia része, az üzenet hatékony átadására ad megoldást. Része a kreatív üzenetrendszer meghatározása, a kommunikáció szöveges és audiovizuális világának tervezése, a stílus, tone-of-voice, hangulat meghatározása.

Márkahűség / engagement

Általában egy új fogyasztó megszerzése a márkák számára többe kerül, mint a már meglévők megtartása. A 6P többi eleme mellett a marketingkommunikációnak is nagy szerepe van az elköteleződés, márkahűség kialakításában, vagyis abban, hogy a fogyasztó más márkákkal szemben folyamatosan a mi márkánkat válassza, döntésében a preferenciái és ne az ár, promóció, kényelem vagy más szempont legyen meghatározó.

Bevezető kampány

A márka vagy termék bevezetését támogató kampányok tervezése. Ebben a szakaszban cél a márka jelenlétének és relevanciájának erősítése, az ismertség felépítése, illetve a pozicionálás támogatása.

Promóció

A promóció tervezésnél olyan taktikai eszközben gondolkozunk, amelyek elsősorban a sales KPI-ok fejlesztését támogatják, közvetetten pedig a márka építéséhez is hozzájárulhatnak. Az értékesítést nyereményjátékok, árakciók, új variánsok, inoutok ösztönözhetik.

Márka pozicionálás

A pozicionálás során a márkánkat elhelyezzük a fogyasztó fejében a többi márkához képest, meghatározzuk a célcsoportot, insightot, benefitet, reason-to-believe-et, illetve az üzenetet, amit a márka kommunikál hosszú távon és ezt elhelyezzük a kommunikációs térben a versenytársakhoz képest. A pozicionálás határozza meg a márka teljes kommunikációját, állandó iránytű a márka életében.

Vállalati felelősségvállalás

A vállalatok a társadalom, vagy valamely közösség szempontjából fontos, értékes tevékenységet vállalnak fel összhangban a márkaértékekkel, márkaszemélyiséggel. A vállalati felelősségvállalásnak cégen belül integráló, motiváló ereje van, cégen kívül pedig a pozicionálást támogatja, hozzájárul, hogy a célcsoportok megismerjék a márkaértékeket, a márka vízióját és küldetését.

Kutatás

A jó stratégia alapja a célcsoportunk pontos ismerete: a tervezés előkészítése során ismernünk kell az insightokat, vásárlói és fogyasztói magatartást, szokásokat, attitűdöt. Munkáink során kvalitatív és kvantitatív kutatásokkal, fókuszcsoportos kutatással, mélyinterjúkkal, U&A kutatással, brand tracking és egyéb márkakutatással, koncepció tesztekkel, egyéb kutatásokkal dolgozunk, hogy hatékonyan tudjuk támogatni a márkák építését.

PR

A PR szervezetek hírnevének, reputációjának építésével foglalkozik, PR eszközök segítségével teremt kapcsolatot a márka és közönsége között. Sajtókapcsolatok használatával, véleményvezérek bevonásával és tartalomgenerálással alakítunk ki kampányokat, melyek során kiemelten figyelünk az adott célcsoport médiafogyasztási szokásaira.

ATL

Az ATL / above the line kommunikáció a hagyományos, jellemzően mass médiumokra épít, mint a TV, rádió, outdoor, sajtó, stb. (Az elnevezésben szereplő vonal, egy elméleti határ a tradicionális és modern média eszközök között.)

BTL

Az BTL / below the line kommunikáció a modern, mass elérés helyett személyes, interaktív, élményt vagy lokális elérést biztosító eszközöket használja. Ide tartozik a direkt kommunikáció, rendezvények, digitális megoldások, instore, egyéb, nem hagyományos eszközei. (Az elnevezésben szereplő vonal, egy elméleti határ a tradicionális és modern média eszközök között.)

Digitális kommunikációs stratégia

Kommunikációs stratégia, amely a digitális, illetve CRM eszközökre, többek között webes megoldásokra, adatbázisokra, online hirdetésekre – pl. banner, social media, video csatornák, Adwords, stb. -, digitális contentre, social mediára, kereső optimalizálásra, mobil applikációkra, augmented reality és egyéb digitális eszközökre (beacon, bluetooth eszközök, stb.) épít.

Digitális kampány

Integrált kampány, amely digitális eszközökre, például webes megoldásokra, online hirdetésekre – pl. banner, social media, video csatornák, Adwords, stb. -, digitális contentre, social mediára, kereső optimalizálásra, mobil applikációkra, augmented reality és egyéb digitális eszközökre (beacon, bluetooth eszközök, stb.) épít.

Integrált kampány

A kampányban szereplő reklámeszközök összehangoltan ugyanazt az üzenetet kommunikálják, így támogatják egymást, erősítik egymás hatását. A megvalósításnál figyelembe kell venni az egyes médiumok tulajdonságait, de fő üzenet / key visual szinten egységes a megjelenés.

Webdesign

Weboldalak tervezése, fejlesztése, újradesignolása a digitális stratégiának megfelelően.

Rendezvény

Rendezvények tervezése, szervezése, lebonyolítása önállóan vagy integrált kampányok részeként.

Trade marketing

Kommunikációs eszközök tervezése az offline értékesítési csatornákon integrált megközelítésben vagy önállóan. Ide tartoznak az instore, POP / POS eszközök, katalógus hirdetések, kihelyezések kommunikációs tervezése, vizibilitás fejlesztése, trade promóciók tervezése.

Közösségi média

A marketingkommunikáció egyik eszköze a közösségi vagy social media, amelyben virtuális közösségek hoznak létre, néznek és osztanak meg információkat, tartalmakat. Közösségi médiában a user generated content, illetve a márkák által biztosított tartalom, applikációk, közösségek hatékony elérése, hirdetések érdekesek. Népszerű közösségi média a teljesség igénye nélkül: Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube, WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Twitter, Tumblr, stb.

B2B

Business to business marketing, amikor a célcsoport nem lakossági, hanem üzleti, tehát egy másik szervezet hatékony elérésére tervezünk kommunikációt.

Celebrity endorsement

Celebrity endorsementről akkor beszélünk, amikor a márka egy celebet kér fel a kampányban való megjelenésre figyelemfelkeltés céljából, a zajszint átütésére vagy az image-ének építésére, márkaértékek kommunikálására, illetve véleményvezérként.

Youth marketing

A youth marketing a fiatal, főként 14-23 éves célcsoport számára szóló marketinget jelenti, része a trendfigyelés, fogyasztói magatartás megismerése, hatékony, targetált elérés és marketingkommunikációs aktivitások tervezése.