ACTIMEL X-MASS

KIHÍVÁS:

2016. tavaszán a Danone Actimel a globális rebranding mellett döntött. A fókuszba az új "Stay Strong!" (Bírni fogod!) pozicionálással az aktív, önmegvalósító felnőttek kerültek, akiknek az Actimel segít a mindennapi motiváció, a kitartás, a problémamegoldó készség és az energia megtartásában. A rebranding legnagyobb kihívása így az volt, hogy az Actimelt már nem a család számára létfontosságú vitaminforrásként, hanem egy teljesen más fogyasztói szituációban kellett megjeleníteni.  

MEGOLDÁS:

A "Stay Strong!" ( Bírni fogod!) kamoányt összekötöttük a karácsonyi készülődés küzdelmeivel. Rohanás az ajándékok után, csomagok cipelése, tömött pályaudvar, késő vonat. Ez mind nehéz, de az Actimel segít, hogy átvészeld ezt az időszakot. A kampány középpontjába a Mikulást állítottuk, hiszen számára tartogatja a legtöbb kihívást a karácsony.  A Mikulás videóval elsősorban a social media csatornáit céloztuk meg, a kültéri plakátokat pedig metrómegállókban helyeztük el, ahol vásárlásból jövet-menet a legtöbben láthatják. Az offline kampány részeként kitelepülést szerveztünk a Keleti Pályaudvarhoz, hiszen itt a legnagyobb az utasforgalom. A helyszínen szétosztott termékekkel azt üzentük: "Az Actimel segít, hogy hazaérj karácsonyra". Ezen kívül megszerveztük a Stay Strong Brothers ft. Marge popup koncertjét, hasonló megoldással a tavaszi kampányban is kísérleteztünk. A kampány célja az volt, hogy egyedi, kreatív módon érjük el az Actimel újonnan meghatározott célközönségét, és eljuttassuk hozzájuk a "Stay strong" // "Bírni fogod!" üzenetet.  

EREDMÉNY:

A kampány 12 médiamegjelenést produkált, ebből 7 újságcikk volt, 5 pedig influencer post, és ezek közül egy sem volt fizetett megjelenés. Ezekkel összesen 1.253.949 egyedi elérést produkáltunk, és összesen 7.107.000 Ft-os reklámértéket generált. A Mikulásos videó keltette fel az újságírók érdeklődését leginkább, az Origóval kötött exkluzív együttműködésünk is sikeresnek bizonyult.  

hírlevél

Releváns munkák