ALLEE

KIHÍVÁS

A főváros legnépesebb kerületében, a XI. kerület szívében elhelyezkedő Allee 2009-ben nyitotta meg kapuit. A multifunkciós bevásárlóközpont az Október huszonharmadika - Kőrösy - Váli - Bercsényi utcák által határolt 3 hektárnyi területen található. A fejlesztők arra törekedtek, hogy az idelátogatók igényeit kielégítő, kellemes bevásárló- és szórakoztatóközpontot hozzanak létre, és egyben magas életminőséget alakítsanak ki az ottlakók számára.

"A fogyasztói szokások és elvárások változása miatt egyre fontosabbá válik, hogy egy bevásárlóközpont élmény szinten is ki tudja szolgálni a vásárlókat. Olyan megoldásokat kerestünk, melyek kivételes helyként pozicionálják az Allee-t, ami többet nyújt, mint egy bevásárlóközpont és központi helyet foglal el nem csak a kerület, de a vásárlók életében is." - Berzevici Rita marketing vezető, Allee.

Az Allee bevásárlóközpont újrapozícionálásával a Republic Groupot bízták meg.

MEGOLDÁS

   

Ügynökségünk olyan megoldást keresett, mely a lojális vásárlókört helyezi előtérbe: Újbuda erős összetartására, az ott élők és a bevásárlóközpont viszonyára, akik számára az Allee nem csupán egy pláza, hanem az ő saját helyük, otthonuk kiterjesztése.

Az #alleem kampány koncepciójának a lényege, hogy a vásárlók és a bevásárlóközpont közötti személyes kapcsolódást megerősítsük, egy érzelmi kötődést létrehozva a környezet és az vásárlók között.

A kampány során az online és offline megjelenések a vásárlók szemszögéből mutatják meg az Allee sokszínű kínálatát, egy-egy vásárlói karaktert megidézve a rájuk jellemző színvilággal.

A megújult arculattal az érdeklődök az outdoor kampány során (villamosdekor, épületháló, BB, CL), valamint az online világban is találkozhattak.

EREDMÉNYEK

Az integrált kampány ideje alatt az online és offline megjelenések, az új rendezvények és együttműködések a kommunikációs stratégiai célok elérését támogatták.

Az Allee közösségi oldalain kiírt nyereményjátékok több mint 500 000 felhasználóhoz jutottak el,  1800 reakciót és 2.5 millió megjelenést generálva.

Az Allee látogatói 2019 folyamán új márkaüzenettel, a komplexumot is érintő jelentős változásokkal találkozhattak.

Sikerült egy olyan új irányvonalat meghatároznunk, melynek során a márka pozíciója és a vásárlók elköteleződése is magasabb szintre lépett.

Releváns munkák