AMC

KIHÍVÁS:

Az AMC – az egyik legmenőbb kábelcsatorna az USA-ban, 94 millió előfizetővel – megvásárolta a Chello Media-t azért, hogy az MGM csatornát AMC-ként újra bevezesse hazánkban. A Republic Groupnak ehhez olyan ötleteket kellett szállítania, amelyek energiával töltik fel a márkát. Hatalmas kihívás volt, hogy változtassunk a sorozatrajongók nézőpontján, hiszen jól ismerik a csatorna népszerű sorozatait, de eddig nem kapcsolták azokat az AMC-hez.

MEGOLDÁS:

Az AMC bevezetését egy márkaismertséget növelő kampánnyal kezdtük. A kreatív stratégia központi eleme az volt, hogy a csatorna ismert love brandjeit használjuk az AMC széles körű megismertetéséhez.  Először, a teaser szakaszban néhány világszerte népszerű sorozattal (pl. The Walking Dead, Mad Men, Breaking Bad) értük el, hogy a nézők összekössék a márkát a tartalommal. Ehhez online megjelenéseket és citylight plakátokat használtunk. A következő, tartalomra fókuszáló szakaszban felhívtuk a figyelmet az AMC két újonnan érkező saját sorozatára (Divide és Halt & Catch Fire). Az integrált kampánnyal a plakátoktól a TV-s, rádiós és sajtómegjelenésekig sok felületen találkozhatott a közönség.

EREDMÉNYEK:

A hűséges nézők megtartásán túl sok mást is köszönhet az AMC a kampánynak. A TV-reklámok 9 csatornán, a rádiószpotok 5 állomáson mentek, ezenkívül rengeteg moziban is látták az üzenetünket. Kiemelkedő sikert könyvelhettünk el, hiszen a célcsoport 82%-át elértük, a márka KPI elvárásait pedig bőven túlteljesítettük a kreatív együttműködés eredményeként.

hírlevél

Releváns munkák