APENTA

FELADAT

Az ízesített ásványvizek megjelenésének hajnalán az Apenta termékcsalád az elsők között ismerte fel az iparágban rejlő lehetőségeket, és új, frissítő italainak piacra dobását promócióval kívánta megtámogatni. Ehhez egyszerre formabontó, de a márkaértékeket is hangsúlyozó film elkészítésére bízta meg a Republic Group kreatívjait.  

MEGOLDÁS

A CGI trükkök és technikák akkoriban még jellemzően nem voltak jelen a hazai reklámfilmgyártásban, a Republic mégis úgy gondolta, hogy képes a nyárba telet varázsolni: megalkottuk az Apenta Jégkorszak koncepcióját. A reklámban a jégkorszakot idéző mamutcsapat egy nyári családi grillezésre köszönt be, ezzel fókuszban tartva az elsődleges családos vásárlói célcsoportot. A hosszú, forró nyár reklámblokkjaiban a szpot hatott az érzékekre, és kellő alapot nyújtott egy sikeres promóció lebonyolításához.  

EREDMÉNY

Az integrált kampány sikeresen növelte a márka, illetve az új variánsok ismertségét (nemcsak a támogatott, de a spontán awareness-ben is fejlődött a brand), és hatékonyan ösztönözte a kipróbálást. A kampány részeként futó promóció a fogyasztók magas részvételével és aktivitásával zajlott. Az épülő kategóriában a támogatásnak köszönhetően az Apenta piaci részesedése is növekedésnek indult a kiemelt fontosságú szezonban.

hírlevél

Releváns munkák