AUDI

KIHÍVÁS:

Az Audi már 82 éve gyárt csúcstechnológiájú luxusautókat, amelyekből eddig több mint 1,7 millió példányt adtak el világszerte. A Győrben található gyárnak a legjobb mérnökökre van szüksége új munkaerőként, ezért megbízták a Republic Groupot, hogy egy egyedi kampánnyal szólítsa meg a potenciális jelölteket, és győzze meg őket, miért az Audi a legjobb választás számukra munkahelyként.

MEGOLDÁS:

A toborzókampány fő fókusza azon az a felismerésen alapult, hogy a valóban hozzáértő mérnökök megoldás-orientált gondolkodásmóddal rendelkeznek, vagyis ők minden megoldandó problémára lehetőségként tekintenek. Annak érdekében, hogy teszteljük a képességeiket, egy online játékra, egy kihívásra hívtuk őket, ahol bizonyíthatták a rátermettségüket.
Az online kampányt bannerekkel és social media hirdetésekkel indította a Republic Group; ezzel megcélozta a célcsoportot, és átirányította őket a kampány microsite-jára. Itt egy logikai feladattal találták magukat szemben. A helyes megoldással hozzáférést nyertek az Audi exkluzív tartalmaihoz, amelyek bemutatták a márka szellemiségét, innovatív vízióit. Ugyanebben az időben egy TV-szpot sugárzása is megkezdődött, amely ráerősített a márkaértékek kommunikációjára.

EREDMÉNYEK:

A TV-szpot teljes verzióját feltöltöttük az Audi Hungaria YouTube-csatornájára, ahol több mint 135 ezer megtekintést ért el, 16 ezren kattintottak át a microsite-ra, és ebből 275-en regisztráltak az Audi Hungaria karriernapjára. A Republic Group kampánya két hét alatt bőven az elvárt cél felett teljesített, megszólítva és bevonzva az Audi látókörébe rengeteg ambiciózus mérnököt.

hírlevél

Releváns munkák