Axa

FELADAT

A Republic Group pénzügyi piacra vonatkozó referenciáinak mennyisége és minősége hazánkban páratlan. Az Axa Pénzügyi Szolgáltató ezért is bízta meg az ügynökséget a márka magyarországi bevezetésével.

MEGOLDÁS

A nemzetközileg elismert márkanév szolgáltatásaival itthon kevesen voltak tisztában, ezért a Republic csapata olyan szponzorációs platformot alkotott, amellyel a márka elsődleges, családos célcsoportját tudta targetálni. Egy  ̶  hazánkban furcsa módon azóta is  ̶  töretlenül fejlődő sportágat, a jégkorongot választottuk a szponzoráció alapjául; a kampány elemei e sportág keretein belül fókuszáltak a családi kötelékekre. A márka enhancer szerepet töltött be: vállald be a kockázatot, légy magabiztos, mi biztosítjuk a fejlődésedet.

EREDMÉNY

A Winterthur rebranding folyamata eredményesen zárult, az AXA márka bevezetése, pozicionálása sikeresnek bizonyult. A kampány nemcsak a brand awareness és a brand consideration KPI-okban teljesítette felül a célszámokat, de az image attribútumok tekintetében is visszaköszönt a pénzügyi biztonságot, illetve az ennek köszönhető magabiztosságot fókuszba helyező üzenet, koncepció.

hírlevél

Releváns munkák