BAYER

KIHÍVÁS: 

A Bayer egy multinacionális vegyipari és gyógyszeripari vállalat, amelyet a németországi Barmenben alapítottak, jelenleg pedig Leverkusen városában van a központja. A Bayer elsődleges üzleti célszektorai az emberi és állatgyógyászati készítmények, fogyasztói egészségügyi termékek, nagy értékű polimerek. A Bayer cégcsoportjába 350 vállalat tartozik világszerte, amelyek 110 ezer embert foglalkoztatnak, és összesen 42 milliárd euró éves bevételt termelnek. A tudományban és az innovációban élenjáró vállalatként a Bayer egyik jelentős célja támogatni az oktatást és azt, hogy minden 10-16 éves gyermek megfelelő tudományos műveltséget szerezzen. Ezt az elkötelezettséget remekül demonstrálja a vállalat Making Science Make Sense® (MSMS) programja, amely 13 országban, köztük végre Magyarországon is elstartolt. A hazai Bayer a 2Republic-ot bízta meg egy edukációs program létrehozásával és a kapcsolódó kreatív kommunikációs kampány megtervezésével, amelynek célja a természettudományok iránt érdeklődő fiatalok és a téma tanárainak elérése volt.

MEGOLDÁS:

A tanárok közreműködésével létrehoztunk egy edukációs programot, amely kísérleteken és interaktív eszközön keresztül, az emberi test működését alapul véve működött. A programban a csontváz, a szív- és érrendszer és az emésztőrendszer is szerepet kapott. Az oktatási rendszer felépítése a következő volt: kéthetente workshopok 90-120 perc időtartamban a Csodák Palotájában. A magyarországi résztvevők díjmentesen csatlakozhattak a regisztráció sorrendjében létrehozott csoportok tagjaként. Az edukációs kampány és program hosszú távú kiterjesztéseként a 2Republic létrehozott egy multifunkciós érintőképernyőre épülő installációt, amely az iskolai oktatás során alkalmazható, egyúttal érdekességével képes új embereket bevonzani a programba.

EREDMÉNYEK:

A 2Republic kampányának hatására 500 diák vett részt a Bayer MSMS 2014/2015-ös programjának 20 workshopján 8 hónap alatt. A Csodák Palotájában felállított, népszerű interaktív installációt rekordszámú, 50.000 fiatal próbálta ki. A kampány összesen nagyjából 1,8 millió embert ért el, emellett 6 millió forintnyi ingyen médiamegjelenést generált.

hírlevél

Releváns munkák