Bors

KIHÍVÁS:

A Bors az 58 ezres átlagos eladásával Magyarország második legnagyobb példányszámban értékesített bulvárlapja. A nyomtatott sajtót általánosságban is sújtó piacszűkülés mellett a márka új vetélytársat is kapott a berobbanó Ripost személyében. A lapnak gyors és hatékony választ kellett adnia a fennálló helyzetre, és a meghívásos tender győztesét, a Republic Groupot bízta meg az ATL-kampány lebonyolításával.  

MEGOLDÁS:

A bulvármárkának az előző évek kampányai után egy merész és teljesen új hangvételű koncepcióval sikerült újra szólnia. A Republic tanácsára 19-re lapot húztak, és az egész ország figyelmét felkeltő kreatívval merészkedtek a piacra. A „Csak a Bors meg ne tudja” tévészpotok, printek, plakátok és online felületek a legszaftosabb helyzetekben buktatják le az inkognitóba burkolózó szereplőket  ̶  így szemléltetve, hogy a Borssal minden olvasó első kézből értesül a legmeredekebb sztorikról. Az ügyfél és ügynöksége közötti harmonikus és konstruktív együttműködés eredménye ez a kampány, ami kavicsot dobott az állóvízbe.  

EREDMÉNYEK:

A márka nemcsak megállította a példányszám csökkenő tendenciáját, de meg is fordította azt. A kampány előtti átlag 58 ezer példány volt, a kampány időszakában azonban ez a szám 4%-os emelkedéssel 60 ezer fölé kúszott. És ami a legfontosabb: a Republic profi stratégiájának eredményeként a márka vissza is verte az új konkurens, a Ripost immáron gyengének tűnő próbálkozását. „Az ügynökség hamar ráérzett a bulvárra, a műfaj sajátosságai visszaköszöntek a megvalósult kreatívokon. Hiszünk a koncepcióban, ezért ezt visszük tovább egész évben. Köszönjük Republic!”  ̶  Simon Zsuzsa (marketingvezető)    

hírlevél

Releváns munkák