BORSODI FRISS

KIHÍVÁS:

A Borsodi Sörgyár 1973 óta működik hazánkban, és töretlen fejlődés után ma már a piacvezetők között szerepel, évente több millió liter sört előállítva. A vállalat a Republic Groupot választotta partnernek a legújabb, gyümölcsös ízesítésű termékcsoportja bevezetéséhez, pontosabban a termékdizájn kialakításához és kommunikálásához. A kommunikáció célja egyrészt a viszonteladók edukálása az új termékekről, másrészt az eladásösztönzés volt: kóstolják meg minél többen az új, gyümölcsös ízeket, ezáltal masszív növekedést hozva a 18-39 éves célcsoport fogyasztásában.

MEGOLDÁS:

Első lépésként a Republic Group által tervezett csomagolások nyerték el végleges formájukat. A karakteres vizuális világ kiemeli a dobozokat, megkülönböztetve azokat a versenytársakétól. Ezt a Borsodi Friss logó, a színkódolás megfelelő kialakítása, az ízillusztráció és a kiegészítő vizuális hatások összhangjával értük el. A termékbevezetést olyan innovatív kommunikációs megoldásokkal támogattuk, mint például a kiterjedt POS eszközök és a POP rendszerek, amelyek mind hozzájárultak a sikeres B2C kommunikációhoz.

EREDMÉNYEK:

Az új termékvonal és a Borsodi Friss márka bevezetése sikereket hozott, ami megalapozta a jövőbeli növekedési terveket, illetve számos pozitív visszajelzést eredményezett közvetlenül a fogyasztóktól.

hírlevél

Releváns munkák