BRANDFESTIVAL

KIHÍVÁS:

A BrandFestival az egyik legjelentősebb professzionális stratégiai és márkakommunikációs esemény Közép-Európában, amelyet évről-évre újabb fontos témában rendeznek meg a vállalati stratégia, márkaépítés és a kommunikációs kihívások területéről. Számos top vezető, gazdasági döntéshozó és kommunikációs szakember érkezik a világ minden tájáról, hogy előadóként vagy hallgatóként részt vegyen ezen az inspiráló eseményen.
Hiszen a BrandFestival nem csak egy előadássorozat: a tudás, tapasztalat workshopok során cserélődik, fejlődik. Az évek során kialakult egy szakmai közösség, amely a BrandFestivalon osztja meg egymással a legújabb ötleteit és tapasztalatait.
A Republic Group az ezredfordulón felismerte, hogy Magyarországon a kommunikációs szektor rendezvényei nem fedik le a szakma igényeit, ezért létrehozott egy új, saját szervezésű eseményt. A színvonal lett a kulcs, minden évben a szakma csúcsát jelentő előadók érkeznek hazánkba, akik tisztában vannak a legfrissebb nemzetközi trendekkel, stratégiai irányokkal, és ők maguk is hívei a legmagasabb szintű professzionalitásnak.

MEGOLDÁS:

Az esemény megalkotásakor, létrehozásakor egy olyan mag megteremtése volt a Republic Group csapatának célkitűzése, amely egy kiváló keretrendszert alkot, és biztosítja a lehetőséget ahhoz, hogy minden évben új téma mentén alakíthassák az aktuális konferencia tematikáját. Ehhez az adott terület világszinten kiemelkedő szakértőit hozzák el, akik New York, Tokió, London vagy épp Berlin legújabb eredményei alapján tudnak irányt mutatni a közeljövő kulcsfontosságú trendjei, stratégiai megközelítései kapcsán.

EREDMÉNYEK:

A BrandFestival mára Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai kommunikációs és branding konferenciája lett, amely 15 éves múltja során közel 800 előadáson gazdagította a résztvevőket, és Nobel-díjas közgazdasági tudósokat, nemzetközileg ismert kreatívigazgatókat, valamint számos márkaépítő kampány agytrösztjét sikerült elhoznia hazánkba. A Republic Group rendezvénye iránt stabilan magas az érdeklődés, és rengeteg a visszatérő törzsvendég nem csupán Magyarországról, de a környező országokból is, ami a siker igazi záloga.

hírlevél

Releváns munkák