BUDAPEST BANK

KIHÍVÁS:

A Budapest Bankot 1987-ben, a kétszintű bankrendszer hazai kialakításakor alapították. Azóta a 8 nagybank egyikeként nyújt teljes körű pénzügyi szolgáltatásokat lakossági ügyfeleknek, kisvállalkozásoknak és vállalatoknak is. Országos eléréssel, nagyjából 100 bankfiókkal és 2800 dolgozóval rendelkezik. Nyereséges működése hosszú évek óta folyamatos, ami egyedülállóan  ̶  még a válság alatt is  ̶  töretlen maradt.
A Republic Group alakította ki 2015-ben a Budapest Bank új kommunikációs platformját, amely a „Hidd el, lehetséges” motivációs üzenetre, egyben új szlogenre épül  ̶  pozitív, előremutató, barátságos bank képét mutatva a fogyasztóknak.

MEGOLDÁS:

A platform mellett a Republic Group a bank teljes arculatát is megújította, az egyetemes arculat mellett külön figyelmet szentelve a leányvállalatok és üzletágak azonosítható, de mégis megkülönböztethető arculatára. Ezek közül nagyon erőteljes lett a kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtó Money+ privátbanki üzletág arculata.
A kiemelt személyi és kisvállalkozói kölcsön kampányhoz 20 és 30 másodperces taktikai TV-szpotok készültek, amelyek a bank előtérbe helyezett termékajánlataihoz kapcsolt sztorikon keresztül érik el a kettős célt: egyrészt kommunikálják a Budapest Bank új üzenetét, másrészt felhívják a figyelmet az aktuális ajánlatokra. Az új filmekben a barátságos tone of voice és a görkorcsolya vizuális kulcselemként való megjelenése a legfeltűnőbb elemek.
A zene a régi klasszikus sláger, a „Nékem csak Budapest kell” újragondolt, 21. századivá hangszerelt változata, amely egyszerre adott egy kellemes, fülbemászó dallamot a filmekhez, ugyanakkor erős audiovizuális kapocsként is működött a kampány során.

EREDMÉNYEK:

A Budapest Bank 2016-ban elnyerte a MasterCard Év Bankja versenyen „Az év legjobban kommunikáló bankja” díjat, amelyhez a Republic Group által kitalált és megvalósított platform és a sikeres kampányok is hozzájárultak. A bank ismertsége és elfogadottsága is jelentősen emelkedett a fogyasztók körében a platform- és arculatváltás óta. Az egyes kampányok is mind túlteljesítették az előzetesen kitűzött üzleti célokat. A Budapest Bank eredményesen pozicionálta magát, és barátságos bankként tekint rá a célcsoport jelentős része.

hírlevél

Releváns munkák