BUDAPEST BANK

KIHÍVÁS: HIDD EL, LEHETSÉGES!

A Budapest Bank 1987-ben jött létre az első három hazai kereskedelmi bank egyikeként. Ma is a legnagyobbak közé tartozik, mintegy 100 bankfiókkal és közel 3.000 munkavállalóval rendelkezik. A 2015-ös mérlegfőösszege 964 milliárd Ft volt. Stabil működésének és a kulcsterületeken elért növekedésének köszönhetően 2014-ben egymásután másodszor nyerte el a MasterCard – Az Év Bankja díjat, amely a legjelentősebb elismerés a hazai bankpiacon.
Mindezek ellenére nem könnyű 2016-ban banknak lenni. Az utóbbi időkben a pénzügyi szektor népszerűsége jelentősen csökkent, hitelessége deficitessé vált. A Budapest Bank ezért felkérte a Republic Groupot, hogy egy integrált reklámkampány formájában találjon hatásos és kreatív megoldást a bank vezető szerepének megtartásához. A termékről tehát úgy kellett kommunikálnunk, hogy mellette image-et is építsünk.

MEGOLDÁS: GÖRDÜLÉKENY BANKI SZOLGÁLTATÁSOK!

A Republic Group kreatívkoncepciója a Budapest Bank Üzletélénkítő kölcsönének integrált reklámkampányára:
Hogyan mutassuk be az élénkítő hatást? Egy olyan eszközt kerestünk, amely vizuálisan érdekes, jól megjegyezhető, és utal a lendületességre, valamint segítségével a célhoz vezető úton könnyedén vehetőek az akadályok.
Így került az integrált reklámkampány főszereplőjének lábára görkorcsolya. Ez a szimbólum bemutatja, hogy a Budapest Bank hogyan ad lendületet a vállalkozásoknak. A történet egyszerű, de mozgalmas, így mindenki számára könnyen megjegyezhető.
Az integrált reklámkampány során a klasszikus felületek mellett – a film történetére utalva – a Budapest Bank 60 ügyfelének egy frissen sült pizza kíséretében kézbesítettük az Üzletélénkítő kölcsön-ajánlatot. Az akcióban egy extrém sportoló is a Republic Group segítségére volt, hogy az átadásokból izgalmas online film születhessen, amit a social médiában terjesztettünk.

EREDMÉNYEK:

A Republic Group figyelemfelkeltő integrált reklámkampánya eredményesen zárult. A TV-ben, outdoor, CRM és online felületeken is futó kampány segítségével az Üzletélénkítő kölcsön-igénylések növekedtek. Az aktvitások hatására a márka ügyfélközpontúságát kifejező mutatói egyaránt javultak, az ügyfelek jól dekódolták az átadni kívánt üzeneteket, így a Republic Group kreatívkoncepciója jól vizsgázott.

hírlevél

Releváns munkák