BUDAPEST BANK

KIHÍVÁS:

A Budapest Bank kommunikációs platformja 2015-ben indult és évente 2-3 kampánnyal jelentkezik. A Republic Group feladata minden időszakban az awerness építés, és az, hogy a brandet a top of mind márkák közé emelje az ügyfelek körében. Ehhez azonban a kontinuitás megtartása mellett folyamatos creative facelift-re és key visual fejlesztésre van szükség, hogy a platform ne fáradjon ki.  

MEGOLDÁS:

A Republic Group az új tvc-ben - valamint a többi kampányelemben is - egy merőben új képi világgal és történettel növelte a márka ismertségét és a termékek értékesítését. Az új reklámfilmekben a görkorcsolyából kikerült az eddigi főszereplő és a korik önálló személyiséget kapva, „életrekeltek”. A pénzügyi szektorban egyedülálló képi világnak köszönhetően a film az online térben virálisan kezdett terjedni, aminek eredményeként rövid időn belül elérte a milliós nézettséget.  

EREDMÉNY:

A következetesen épített kreatív platform jól működik: a felmérések alapján az egyik fő ügyfélígéretre, a gördülékeny ügyintézést megtestesítő korcsolyás motívumra a megkérdezett, illetve a reklámot spontán felidézni képes ügyfelek több mint 40%-a emlékezett. Ez közel háromszorosa az iparági átlagnak. A kreatív elem konzisztens használata eredményezte azt, hogy a Budapest Bank reklámfilmjeinek márkafelismerése lett 2017-ben a legerősebb a versenytársak átlagához képest.  

hírlevél

Releváns munkák