Cerbona

Kihívás

2018-ban ünnepelte 30. születésnapját a székesfehérvári székhelyű, 100%-ban magyar márka, a Cerbona. A tradicionális családi vállalkozás a müzli- és müzliszelet kategóriában évek óta piacvezető, és termékinnovációk tekintetében folyamatosan tartja a lépést a versenytársakkal. A márka nemcsak hagyományos, de funkcionális termékeket is kínál vásárlói számára, valamint az évek során jelentősen csökkentette termékei cukortartalmát. A glutén- és laktózmentes termékei nemcsak a fogyasztók, de a szakma elismerését is elnyerték. A születésnapi kampány koncepciójának tervezéséért és lebonyolításáért, a márka fiatalításáért, és a jubileumi müzliszelet csomagolástervéért a Republic Group felelt.

Megoldás

A kampány apropója a Cerbona három évtizedes fennállása volt. Ebből az alkalomból a meglévő logót születésnapira cseréltük, amibe belekerült a 30-as szám. A dobostorta ízű jubileumi müzliszeletnek pedig egy, a Cerbona portfóliójába illő csomagolást alkottunk, ami azonnal érzékelhetővé tette a termék limitált mivoltát. A születésnapi promóció keretében a márka ajándékokkal lepte meg a vásárlóit: a nyereményjátékban résztvevő müzliszeleteteket „mázliszeletekre” kereszteltük át, amikkel bárkinek hatalmas szerencséje lehetett. A kampány végén értékes robogót, okostelefont, fejhallgatót, fesztiválbelépőt, páros mozijegyeket és Cerbona ajándékcsomagokat lehetett nyerni.

Eredmény

Büszkeséggel tölt el minket, hogy a szektorban egy teljesen új, és látványos csomagolással jelentkeztünk, ami markánsan kitűnik a versenytársak termékei közül. A sajtóeseményünkről készült pozitív beszámolók jellemzően nagy elérésű felületeken jelentek meg, mint például a Nosalty, a Nők Lapja vagy az RTL Klub. A 3 hónapos kampány sikeresen teljesítette célját – ez alatt az idő alatt több, mint 15,6 millió megjelenítést értünk el. Az újszerű csomagolást a szakma is elismerte és a PAKK Csomagolásdizájn-versenyén ezüst díjjal jutalmazta.

hírlevél

Releváns munkák