Coca - Cola

KIHÍVÁS:

A Coca-Cola az 1885 óta tartó sikertörténetének és a mindenki által ismert ízének köszönhetően már évtizedek óta popkulturális ikonnak számít. A világ első számú üdítőital-márkájaként több mint 200 országban kapható, naponta hihetetlen számú, összesen 1,8 milliárd terméket ad el világszerte. A brand a világ legértékesebb márkái közé tartozik.
A márka stratégiai kommunikációs platformjának egyik eleme a mozgásra, az aktív életmódra, a sportra való felhívás, ami után bátran élvezheti mindenki a Coca-Cola nyújtotta felfrissülést. A Republic Group kampányának célja annak az igénynek az erősítése volt, hogy mindennapossá váljon a testmozgás a keveset mozgó, inaktív életmódot folytató főiskolások és egyetemisták körében. A kampány során kiemelt cél volt, hogy izgalmas, digitális alapú megoldást valósítsunk meg a fiatal célcsoport igényeinek figyelembevételével.

MEGOLDÁS:

A Coke Jumpiversity egy modern, igazán 21. századi ugróiskola. A Republic Group egy játékot fejlesztett, egy olyan okostelefonos appot, amely a mindenki által ismert, régi ugróiskolát alakította át egy modern közösségi/digitális élménnyé. Ez a generáció már egész nap folyamatosan használja az okostelefonok nyújtotta lehetőségeket, szóval miért pont ehhez a játékhoz kéne letenniük a kezükből a készülékeket?
Az app a belépés után virtuális pályákat hoz létre, így bárhol, bármikor játszhatnak vele. Az augmented reality-nek köszönhetően a játékosok ott indíthatják el a pályát, ahol épp állnak – még rajzolni sem kell krétával. Választható az egyéni gyakorlás, de csapatok is versenyezhetnek virtuálisan, egymás ellen.
Ambient, outdoor és online elemekkel bővítettük a kampányt, amelyek az alkalmazás letöltésére ösztönöztek, valamint különböző eseményeket is szerveztünk. Az applikációval a csapatok valódi versenyeket is szervezhettek egy 300 négyzetméteres ugróiskolán. A kampány egy nagyszabású eseménnyel ért véget.

EREDMÉNYEK:

A rendkívül népszerű vírus és közösségi média-alapú kampány sikereiből a Coca-Cola és a Republic Group is profitált. A letöltési számok alapján a Coke Jumpiversity lett a harmadik legnépszerűbb alkalmazás a magyar Apple Store-ban, 65300 megtekintést generált a YouTube-on, a Facebook-alkalmazás látogatóinak száma 6000-re emelkedett, 300 csapat regisztrált a játékra, a döntőt pedig 10 középdöntő előzte meg. Mindezek mellett hazai és nemzetközi reklámfesztiválokon is shortlist-helyezésekkel, illetve díjakkal ismerték el a Coke Jumpiversityt.

hírlevél

Releváns munkák