Coca -Cola

KIHÍVÁS:

A Coca-Cola az 1885 óta tartó sikertörténetének és a mindenki által ismert ízének köszönhetően már évtizedek óta popkulturális ikonnak számít. A világ első számú üdítőital-márkájaként több mint 200 országban kapható, naponta hihetetlen számú, összesen 1,8 milliárd terméket ad el világszerte. A brand a világ legértékesebb márkái közé tartozik.
A márka stratégiai kommunikációs platformjának egyik eleme a mozgásra, az aktív életmódra, a sportra való felhívás, ami után bátran élvezheti mindenki a Coca-Cola nyújtotta felfrissülést. A Republic Group kampányának célja annak az igénynek az erősítése volt, hogy minél több ember számára váljon mindennapossá a testmozgás. Arra akartuk felhívni a figyelmet, hogy ehhez nem kell nagy dolgokat tenni, hiszen saját magunk körül is bárhol, bármikor találhatunk alkalmat egy kis mozgásra.

MEGOLDÁS:

Manapság mindig mindenkinek van kifogása, hogy miért nem mozog. Viszont ez az a szituáció, amikor minden kicsi számít. A Republic Group egy különleges italautomatát fejlesztett, a Coke Pulse vending machine-t, amely játékos, interaktív módon hívta fel az érdeklődők figyelmét az aktív életmód fontosságára.
Ennél az automatánál senki nem tud pénzzel fizetni, csak mozgással. A beépített pulzusmérő megméri a pulzust, és az a cél, hogy egy percen belül legalább 40-nel megemelje a „játékos” a pulzusszámát. Ha sikerül, az újabb mérés után választhat egy ajándék Coca-Cola dobozos üdítőt.

EREDMÉNYEK:

A Republic Group fejlesztése és kampánya 30 millió forintnyi médiamegjelenést generált: a social media különböző csatornáin rengeteg pozitív visszajelzés, megosztás, interakció zajlott. A közönség mellett a szaksajtó, illetve a kreatív versenyek is díjazták a Pulse automatát, több hazai reklámfesztiválról is díjjal tért haza a kampány.

hírlevél

Releváns munkák