CSAK A BORS MEG NE TUDJA!

FELADAT:

A Bors és a Republic Group együttműködése 2017-ben, és már az első kampánynak is nagy sikere volt, a „Csak a Bors meg ne tudja” platform jól működött egész évben, ezért ismét ehhez a koncepcióhoz nyúltunk. A nyomtatott sajtó eladási számai ősszel láthatóan visszaesnek, csökken a napilapok iránti érdeklődés. Az volt a célunk, hogy a Borsot kiadó Lapcom Zrt-nek olyan valós megoldást nyújtsunk, aminek köszönhetően kézzel fogható eredményeket lehet majd felmutatni.

MEGOLDÁS:

Az új kampány felépítése során már tudtuk, hogy mihez kell nyúlni, hiszen a koncepció adott volt, a „Csak a Bors meg ne tudja” gondolatot kellett friss tartalommal megtölteni. A Bors elsődleges alapköve, hogy mindig forró nyomon jár, és a leghamarabb leplezi le a sztárok sötét titkait. Az új kampány követi a korábbi sikeres koncepciót: folytatódnak a leleplezések, reklámfilmek és nyomtatott hirdetések is a titkok felderítését, illetve a lebukás pillanatát dolgozzák fel könnyed, humoros formában. Saját nézőpontból forgatott trash-stílusú filmek születtek, amelyek bulvárosan szájbarágós stíluselemeket is tartalmaznak és minden esetben a csattanóra összpontosítanak. A mi célunk pontosan az volt, hogy valószerű helyzeteket mutassunk be és ne egy túlidealizált reklámkonform világot.    

hírlevél

Releváns munkák