DANONE

KIHÍVÁS:

A Balaton-átúszás évről évre több érdeklődőt vonz, valódi népünnepély. Az egyre látogatottabb esemény persze a szponzorok számát is megsokszorozza. A Danone Actimel márkájának ebben a harcban volt szüksége olyan megoldásokra, amelyek kiemelik a márkát a hirdetések tengeréből. Ilyenkor csörren meg a telefon a Republic-nál.

MEGOLDÁS:

A márkapozíció nem magától értetődő, nagyjából így foglalható össze: tudjuk, hogy a napi megpróbáltatások néha maguk alá temetnek, de végül az győz, aki nem a könnyebb utat választja. Mi segítünk leküzdeni, az Actimellel bírni fogod. Ebből a gondolatmenetből született a bajnok headline: Könnyebb átúszni, mint megkerülni. Amikor a hatalmas beléptető kapura felírt fősorral tucatnyian fotózkodnak, tudod, hogy betaláltál vele. De a hangzatos copy-n kívül egyedi felületekkel is támadtunk – volt Actimel formájú és színű jelzőbója, vízbe szúrt brandingelt molinó, vízibicikliről bíztató cheerleader lányok, egyedi neck hangerrel ellátott majd húszezres sampling és a nyújtást, illetve lazítást biztosító hatalmas sátornyi chillout zone.
Ekkora és ilyen szerteágazó rendezvényt csak összehangolt és hajszálpontos munkával lehet sikeresen lebonyolítani.

EREDMÉNYEK:

Szerinted sikerült?
Az eseményről a vloggerkirály, Szirmai Gergő készített tízperces összefoglalót, és a Creativo Média is egyperces bejátszást tett közzé a YouTube-on; ezek össznézettsége elérte a félmillió kattintást.

hírlevél

Releváns munkák