DANONE

KIHÍVÁS:

A Danone vállalatcsoport 5 kontinens több mint 120 országban van jelen, 160 gyáregységet üzemeltet, és 101.000 dolgozót foglalkoztat világszerte. 2014-ben 21.144 milliárd eurós bevételt generált.
2016 tavaszán a Danone Actimel a globális rebranding mellett döntött. A fókuszba az új „Stay Strong!” (Bírni Fogod!) pozicionálással az aktív, önmegvalósító felnőttek kerültek, akiknek az Actimel segít a mindennapi motiváció, a kitartás, a problémamegoldó készség és az energia megtartásában. A rebranding legnagyobb kihívása így az volt, hogy az Actimelt már nem a család számára létfontosságú vitaminforrásként, hanem egy teljesen más fogyasztói szituációban kellett megjeleníteni.

MEGOLDÁS:

A Republic Group egy BTL promóciós kampányt valósított meg erős PR-támogatással és egy kreatív, out of the box megoldással. Ennek első állomásaként a Republic Group a Budapest Bakering mozgó street food startuppal fogott össze, ami a nyüzsgő, urbánus felnőtteket célozza. Megalkotta a különleges péksüteményük, a „ring” és az új gránátalmás Actimel tökéletes fúzióját. A Budapest Bakering értékesítési hálózata a villamos-, busz- és trolikocsik mellett  ̶  a márka támogatásával  ̶  egy új járművel, a kék metróval bővült. A négy jármű Actimel brandinggel járta Budapest belvárosát, és a vásárlók minden ring mellé egy ingyen Actimelt kaptak.
A kampány második felében elindult egy háromhetes sampling a főváros legforgalmasabb tömegközlekedési csomópontjain, öt alkalommal pedig koraesti, akusztikus pop-up koncerteket is szerveztünk. A márka nagykövetei, MARGE és Szabó Kimmel Tamás adták elő a kampányhoz írt motiváló dalokat, amelyek segítettek kibírni a mindennapok nehézségei által okozott stresszt. Ezeket az igazi „Bírni fogod!” pillanatokat saját interpretációjában Szirmai Gergő is feldolgozta YouTube-csatornáján.

EREDMÉNYEK:

A pop-up koncertek indirekt elérése meghaladta a 35.000-et, továbbá a közterületi promóció alatt több mint 75.000 Actimelt osztottunk ki. A kampányhoz írt dalok 769.744-es nézettséget generáltak. Szirmai Gergely videója 345.000 megtekintést ért el, 5.500 ember kedvelte a videót, és további 434 kommentelt. A Budapest Bakering új járművének készítéséről forgatott film 202.000 megtekintést ért el a YouTube-on. A Budapest Bakering Facebook-oldalán összesen 360.000 elérést és 3.800 like-ot generáltak a BTL aktivitással összefüggő Actimel tartalmak. A WeLoveBudapest oldalán megjelent natív tartalmakat több mint 10.000 ember olvasta. A Girl Power blog által készített „tudósító” riport organikusan, olvasottságának köszönhetően került az NLC címoldalára.

hírlevél

Releváns munkák