DAVIDOFF

KIHÍVÁS:

Az Imperial Tobacco Group Plc. a világ negyedik legnagyobb dohányipari vállalata. A cég a Republic Groupot bízta meg, hogy a Davidoff nevű svájci prémium cigarettamárkája számára egy márkaélményre épülő kampányt valósítson meg. A cigarettapiac magyarországi törvényi szabályozása miatt csak szűk kommunikációs lehetőségek álltak a rendelkezésünkre. Ehhez a kampányhoz egy event-bázisú kampány tűnt a legcélszerűbbnek.

MEGOLDÁS:

A Republic Group országos roadshow-t szervezett a Davidoff népszerűsítésére felkapott luxusbárokban és felső kategóriás klubokban. Egy speciális adatbázis alapján hívták meg a célcsoport tagjait, akik elegáns koktélpartik keretében találkoztak a Davidoff nyújtotta különleges élményekkel. Az öltönyös urak és a szexi koktélruhákban érkező hölgyek kulináris különlegességekkel, fantasztikus italkreációkkal és Davidoff-élményekkel találkozhattak a nívós környezetben. A helyszíneken egy, a designhoz passzoló, több képernyős videó-installáció kapott helyet, élő VJ-szettel dobva fel az élményt. A lágy fények és a lounge-zenék megalapozták a hangulatot, remek atmoszférát teremtve a laza koktélozáshoz és beszélgetéshez, amely az éjszaka folyamán igazi partiként folytatódott.

EREDMÉNYEK:

A Davidoff luxus roadshow-ja során 18 exkluzív helyszínt sikerült megtöltenie a Republic Group koncepciója alapján megvalósult rendezvényeknek. Több mint 7.500 bankár és pénzügyi vezető, fontos médiaipari személyiségek, cégvezetők tették tiszteletüket az egyedi alkalmakon. Összesen 12.000 kontaktot sikerült összegyűjteni, és ezekre alapozva elindítani egy nagyszabású hűségprogramot, amelyben 8.000 fő vett részt.

hírlevél

Releváns munkák