E.ON

KIHÍVÁS: 

Az E•ON egy düsseldorfi székhelyű, európai holding. A világ egyik legnagyobb, befektetők tulajdonában lévő villamosenergia-közműszolgáltatójaként az E•ON több mint 30 országban lát el több mint 33 millió fogyasztót, miközben 73 ezer alkalmazottat foglalkoztat, és 87,65 millió eurós bevétellel rendelkezik. Emellett a Global Titans 50 index tagja.
A Republic Groupot a márkahűségre, az ügyfélkiszolgálásra és az ügyfélkapcsolatra vonatkozó stratégiák kidolgozására, illetve a társaság 300 legnagyobb ipari partnerét megcélzó esemény alapú, éves szintű kommunikációs aktivitás létrehozására választotta az E•ON.
 

MEGOLDÁS: 

A siker és növekedés érdekében az E•ON-nak autentikus üzlettársra és erős kapcsolatokra van szüksége. Ennek kulcsa a helyes ritmusban, valamint a közös célok kitűzésében és elérésében rejlik, miközben átadjuk az E•ON tudását.
Az éves program a „sikeres páros” koncepciónkon alapult, amelyben a közös sikerre, illetve az E•ON és a kulcsfontosságú partnerei közötti kapcsolat teljes körű bemutatására helyeztük a hangsúlyt.
Vendégeinket tájékoztattuk az energiaszektort érintő aktualitásokról, illetve kerekasztal-konferenciákat szerveztünk, melynek során az edző és a játékosok közötti kapcsolatról Benedek Tiborral, a világbajnok magyar férfi vízilabda-válogatott vezetőjével beszélgettünk. 
Különleges CSR-aktivitást szerveztünk, ahol a résztvevők játékokat készítettek, amelyeket egy óvodának ajánlottak fel. 
Mindezek mellett gasztronómiai programokat is szerveztünk, melyek során különféle ételkombinációkat szolgáltunk fel, mint a sonka sajttal, valamint a kávé süteménnyel. A gálavacsora táncok és zenék egyedi, koreografált kombinációival ért véget, melyeket a szórakoztatásért felelős házigazdák válogattak össze.
 

EREDMÉNYEK: 

Kiemelt, illetve regionális eseményeket és aktivitásokat szerveztünk prémium partnerünknek, így szolgáltuk ki az energiaszektorban elvárt, folytonos tudás- és információ-áramlással szemben támasztott igényeit.
Mindezt olyan eseményekkel értük el, amelyek során az élmény ténylegesen személyes volt, a megszerzett tudás pedig valódi értéket teremtett az üzleti szektorban. 

hírlevél

Releváns munkák