EMIH

KIHÍVÁS

A EMIH 1927 óta működik, és a három zsidó vallási felekezet egyike. A Republic Group nekik készített 1%-os kampánya a viccet félretéve zsidózott.

MEGOLDÁS

100 évvel ezelőtt, amikor Budapest igazi multikulturális metropolisszá vált a kontinens keleti szegletében, a lakosság ötöde zsidó volt. A kultúrák és tradíciók békés olvasztótégelye a legjobbat hozta ki a városból. Egy igazi aranykor volt, ami beépült a magyar nyelvbe, de sajnos a sztereotípiákba is.
Egy szó szerint vicces kampányt indítottunk a magyar zsidó közösség számára, amelyben a zsidó vicceken csavartunk egyet. Egy csipetnyi öniróniával az adójuk 1%-ának felajánlására buzdítottuk őket a zsidó kultúra életben tartásáért. Összehoztuk a tradíciót a kortárs humorral, hogy awareness-t építsünk, és így hatékonyan továbbítsuk a kampányüzenetet.

EREDMÉNYEK

Nyomtatott hirdetéseink találkoztak az eredeti marketingcélokkal, miközben a célcsoport is jól szórakozott. A kampány alatt összesen 8600 adakozó magánszemélyt ért el az EMIH, így a közösség 26 millió forintnál is többet gyűjtött össze.

hírlevél

Releváns munkák