Fino

Kihívás

A kaposvári székhelyű, 100%-ban magyar, családi tejtermékgyártó cég hazánkban elsőként vezette be a különleges ultra- és nano szűrési technológiával készülő emelt fehérjés tejtermékcsaládját. A vállalat 5600 hektárnyi területén összesen 5420 szarvasmarha található, így a márka a teljes alapanyagszükségletét, amely közel 150.000 liter tej naponta, saját forrásból tudja biztosítani. A termékbevezetés és a vele egyidejű integrált rebranding teljeskörű kivitelezését a Republic Group látta el.

Megoldás

A FINO tehenek a kivételes somogyi környezetben, Európa legcsillagosabb égboltja alatt legelészik a tápláló, gyógynövényekben gazdag ősgyepet, aminek köszönhetően páratlan minőségű tejet adnak. Ez ihlette az újrapozicionálás során az új eredetmítoszt, amit a márka számára álmodtunk meg, és amely a tervezés későbbi szakaszában az egyedi csomagolásdizájnt is meghatározta. Így jelent meg végül a csomagoláson a zselici hegység és a kivételes tisztaságú csillagos égbolt. Az ATL, BTL kampányt online aktivitásokkal is támogattuk, így például két részes branded content videósorozat is készítettünk Wossala Rozinával, aki a kampány során a FINO márkanagykövete is lett.

Eredmények

Büszkeséggel tölt el minket, hogy a szektorban egy teljesen új, és látványos csomagolással jelentkeztünk, ami markánsan kitűnik a versenytársak termékei közül. A sajtóeseményünkről készült pozitív beszámolók jellemzően nagy elérésű felületeken jelentek meg, mint például a Nosalty, a Nők Lapja vagy az RTL Klub. A 3 hónapos kampány sikeresen teljesítette célját – ez alatt az idő alatt több, mint 15,6 millió megjelenítést értünk el. Az újszerű csomagolást a szakma is elismerte és a PAKK Csomagolásdizájn-versenyén ezüst díjjal jutalmazta.

hírlevél

Releváns munkák