GAZDASÁGI VERSENYHIVATAL

KIHÍVÁS:

A Gazdasági Versenyhivatal kapcsán olyan helyzettel álltunk szemben, ahol a fogyasztók és a vállalati szektor részéről egyaránt mutatkozott igény a hivatal szolgálataira, nem voltak azonban tisztában azzal, hogy a GVH milyen fogyasztóvédelmi feladatokat lát el, sőt sok esetben az intézményt sem ismerték, így szükség esetén nem tudtak a GVH-hoz fordulni. A kampánynak ezért szólnia kellett a fogyasztókhoz és a vállalatokhoz is, ezenkívül pedig edukatív és aktivációs funkciót is be kellett töltenie.  

MEGOLDÁS:

Mivel a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat elsősorban a naiv, hiszékeny embereket célozza, a kampány kreatív koncepcióját az orvvadász analógia ihlette, így született meg az "Orvhirdetés". Az orvvadász analógiához kapcsolódó vizuális elemek olyan kézenfekvő hasonlatokat kínálnak, amelyek önmagukban is segítenek megértetni a helyzetet. "A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatók csak a figyelmetlen, naiv prédákra várnak. Te ne tartozz közéjük, ebben segít a GVH." - ezt az üzenetet kívántuk eljuttatni a fogyasztói célcsoporthoz. A kandalló előtt díszelgő medveszőnyeg analógiáját használtuk, melyek prédáink kifektetett változataiként jelentek meg. A három karaktert (celeb, környezettudatos, turista) a szakmai célcsoportnak szánt kampányanyagokon is megjelenítettük, azzal a különbséggel, hogy a "Ne ejtsen könnyű prédákat" volt a fő üzenet. A kampányban outdoor és indoor eszközöket egyaránt használtunk, citylight és digital light posztereken megjelenítve a prédás képeket. Az orvhirdetéseket print felületeken és online bannereken is elhelyeztük, ezen kívül az online videokampány részeként egy edukációs sorozatot is készítettünk.  

hírlevél

Releváns munkák