GSK

Kihívás

A GlaxoSmithKline azért kutat, hogy neked és nekem jobb legyen. A mintegy százezres gárdája világszerte az egészségünkért küzd. Magyarországon minket választottak, hogy együtt küzdjünk – ezúttal egy hazai méhnyakrák-megelőző kampányban.  

Megoldás

A méhnyakrák-megelőzés eddig sosem volt ennyire elérhető, az állam ugyanis ingyenessé tette a védettséget nyújtó vakcinát a 12 éves lányok számára. Ez azonban mit sem ért volna a szülők tudta és beleegyezése nélkül. A Republic az anyákat megszólító, egyszerre megindító és edukatív kampányt indított awareness-építő céllal. Egy felnőttkorba lépő kislány ugyan már a saját útját járja, és nem mindenben kéri ki anyja tanácsát, néhány dologban azonban még szüksége van a szülő oltalmára. Ilyen a megfelelő megelőzés és védekezés is. Ezt a szülői felelősséget pedzegető üzenetet jártuk körbe ATL, PR és Facebook felületeken, és a szülői értekezleteken is a top háromba kerültünk az intők és az osztálykirándulás mellett.    

Eredmény

A siker receptre érkezett. Az elsődleges célcsoport körében elért 80%-os oltottság akkora fegyvertény, hogy az edukációs programot a következő évben is a köznevelők tudatába injekcióztuk. Ebből is látszik: egy egész generációt beoltani pozitív kicsengéssel is lehet...

hírlevél

Releváns munkák