GSK

Kihívás

A GSK mind a százezer dolgozója azért harcol világszerte, hogy te és én egy hosszabb és minőségibb életet élhessünk. A minőségi együtt töltött időhöz azonban egészség kell, ezért az olyan  ̶  a mi gyermekkorunkat még meghatározó és talán el is csúfító  ̶  betegségek, mint a bárányhimlő ma már néhány Varilrix oltással megelőzhetők, ezáltal a súlyosabb szövődményeknek is annyi.    

Megoldás

Ezt kürtöltük világgá a GSK-nak készített ikszedik kampányunkban, amely során az ovikat, illetve az oviba járó kicsik anyukáit céloztuk meg: a kampány során a gyerekek formavilágában a szülők által profin elsajátított gyereknyelven szóltunk hozzájuk. Az edukációs tartalmakat olyan környezetbe helyeztük, amely könnyen emészthetően és játékosan adta át az infót a kicsi kincsüket féltő anyukáknak.    

Eredmény

A kampány terjedt, mint a himlő: 80%-os elérést produkált a célcsoport körében, és az értékesítés is 36%-ot ugrott.

hírlevél

Releváns munkák