GSK

Kihívás

A GSK majd százezres gárdája világszerte azon dolgozik, hogy neked és nekem jobb legyen. Napi harcot vívnak az életminőség javításáért, és ebbe a harcba sokszor mi is beszállunk, a jó oldalon, persze. Így történt ez a rotavírus megelőzéséért folytatott küzdelem során is.  

Megoldás

Az edukációs kampány azokat az anyákat hívta harcba, akiknek 6-24 hónapos korú gyermekei a legkönnyebben lehetnek a gonosz rotavírus áldozatai. Ha azonban időben felfegyverkeznek, a GSK oltásával akhilleuszi védettséget adhatnak gyermeküknek, és a tábori ágy is kizárható. A kampány során gonoszan aranyos figurák formájában láthatóvá tettük a láthatatlan ellenséget, ami PR, online és ATL felületeken is támadott...  

Eredmény

...szerencsére mégis alulmaradt. A kampányunk a teljes célcsoport 60%-ához eljutott, így ezúttal is hatalmas sereget toboroztunk.

hírlevél

Releváns munkák