HAJDÚ SAJT

KIHÍVÁS:

A Hajdú sajthoz kapcsolódó kampány kapcsán két fő feladatunk volt, az egyik a márka image építése (sokszínű, szakértő), a másik pedig az új termék, a joghurtsajt bevezetése, a fogyasztók ösztönzése a termék kipróbálására. Ez azért bizonyult nehéz feladatnak, mert az előzetes felmérések szerint a sajtpiac egy sokszereplős piac, ahol erős az árverseny, mivel a fogyasztókat nem annyira a márkahűség, mint az árak alapján történő választás jellemzi. Annak érdekében, hogy a fogyasztókat a Hajdú sajt felé tereljük meg kellett találnunk azt a markáns jellemzőt, ami leginkább megkülönbözteti más márkák termékeitől.  

MEGOLDÁS:

A márka célcsoportjaként a 26-49 év közötti, tudatosan vásárló, jellemzően családos nőket jelöltük meg, akiknél nyilvánvalóan kiemelkedő jelentőséggel bír az íz termékválasztásnál. Ezért a kampány során a hangsúlyt a széles termékskálára helyeztük: már márkákkal szemben a Hajdú sajt többfogyasztási alkalomnál van jelen, vagyis individuális élmény helyett képes közösségi élményt teremteni. Mindenhol ott van, legyen szó reggeliről, vacsoráról, családi ebédről, vagy grillpartyról. Mivel a háziasszonyok a legjobbat akarják a családjuknak, ezt az üzenetet a Győri ETO KC bevonásával erősítettük. Görbicz Anitáék profizmusa, maximalizmusa a kézilabdapályán az, amit a Hajdú sajt képvisel a maga területén. Aki tehát Hajdú terméket ad a családjának, az a legjobbat adja a családjának. A kampány során az összes lehetséges felületet alkalmaztuk, így készült TV reklám, rádió spot, social média kampány, vásárlás ösztönző nyereményjáték, valamint olyan instore megoldások, mint a termékkóstoltatás, plakátok a lengőajtókon, illetve a termékek csomagolását is újragondoltuk.

hírlevél

Releváns munkák