HAJLÉKTALANOKÉRT KÖZALAPÍTVÁNY

KIHÍVÁS:

A Hajléktalanokért Közalapítványt 2004-ben alapította a magyar kormány azzal a céllal, hogy enyhítsen a fedél nélkül élők körülményein. Mivel a téma erősen megosztó, a Republic Grouptól olyan ötletre volt szükség, ami objektíven irányítja a figyelmet erre az égető problémára, és ami képes eloszlatni a tévképzeteket a hajléktalanokkal kapcsolatban, miközben pénzt is gyűjt a megsegítésükre.  

MEGOLDÁS:

Legtöbbünknek a karácsony egy igazi szívmelengető időszaka az évnek, miközben másoknak, akik az utcán élnek, ezek a legsötétebb napok. A Republic Group a megoldást egy társasági eseményben találta meg, ami derűs körítéssel támogatta a jó ügyet. Meghirdettük a Csúnya Pulcsi Napot, ahol a divatra érzékeny urbánus közeg kiélhette a csúnya pulcsik iránti romantikát, sőt mi több, úgy pózolhattak az egyedi, kötött csodákban, hogy közben licitálni is lehetett rájuk. A pulcsik azonban nem a buli hangulatát fűtötték igazán, hanem a rászorulókat. Így vált az esemény egy igazi jótékonysági ünneppé.  

EREDMÉNY:

A Republic Group felhívására összesen 674 darab meleg pulcsit árvereztek el, ráadásul az esemény kiemelt médiafigyelmet kapott a nemes célnak, na és persze az elképesztő szabásoknak és mintáknak köszönhetően.

hírlevél

Releváns munkák