HELL ENERGY

Kihívás – Egy brand-aktivitás, ami a piacvezető márka bajszát húzogatja

A Hell mára piacvezető márkává pörgette fel magát az energiaital-piacon, és immár a külföldi boltok polcait is kóstolgatja. A 2006-ban alakult kisördög gyorsan felcseperedett, hatmilliárdos árbevételt ért el három év alatt, és ma már 28 országban kapható. What the hell? 2010-ben pokoli beruházásba kezdett a gyártó, és felrántott Szikszóra egy olyan világszínvonalú gyártósort, ami napi egymillió energiabonbont pörget ki magából a hazai és a világpiacra. A Hell a nemzetközi márkastratégia megalkotására és a hazai bevezetésre a Republic-ot választotta. A feladat nem volt nagyobb egy bagolyköpetnél: lenyomni a Red Bullt, és erősíteni a márkapozíciót on-air, digitális, PR és egyéb eszközökkel egy rém egyszerű ötlet és üzenet mentén.  

Megoldás – Pokolian erős

Erő. A Star Wars óta tudjuk, mekkora hatalma van felettünk. Főleg akkor, ha van belőle elég. A kreatív ötletünk ezt a láthatatlan energiamezőt kapcsolta a Hell márkájához. Megalkottuk a Power Like Hell koncepciót, és egy olyan szuperszexi márkához kapcsoltuk  ̶  az F1 száguldó cirkuszához  ̶ , ahol minden siker az erőből fakad. A Hell volt az első magyar sisakszponzor  ̶  az AT&T Williams csapat támogatójaként  ̶  a világverseny történetében. A sisak küllemére a dobozok nyitófülével lehetett szavazni, és mindenkinek volt sansza hazavinni egy valódi Forma 1-es sisakot. Ezenkívül driftversenyt, Playboy-fotózást és kihívó POS és POP megoldásokat is tartalmazott a repertoár, hogy kirobbanó formába hozza a márkát.  

Eredmény – A dobogó legfelső foka

A négyhónapos F1 szakaszban 8.000 szavazat és 732.000 beküldés érkezett, és ami még fontosabb, a márka letaszította az ellenfelét a trónjáról.

hírlevél

Releváns munkák